כיצד תובעים את חברת הביטוח בצורה היעילה ביותר?

לא כל המדינות מציעות ביטוחים לאומיים לאזרחים שלהם. גם כאלו שכן, כמו מדינת ישראל, לא מצליחות תמיד לספק ביטוח לאומי איכותי מספיק, שיכול לסייע לאזרח בעת צרה. לכן, אזרחים רבים מחליטים לשלם פרמיה קבועה לחברות ביטוח פרטיות, כדי שאלו יענו על הצרכים שלהם במקרים של תאונות ופגיעות. כיצד אפשר לתבוע את חברת הביטוח בצורה היעילה ביותר? תשובות לפניכם.

 

תביעת הביטוח

אם נקלעתם לנזק כלשהו, אתם עשויים להיות זכאים לתבוע פיצויים והטבות אחרות מחברת הביטוח שלכם. אנשים רבים מבטחים את עצמם בביטוח פרטי, כדי לאפשר לעצמם להתקיים בוודאות כלכלית וטיפולית במקרים של תאונות או אסונות. ביטוח פרטי הוא כזה המבוצע על ידי חברה פרטית, והוא כולל תשלום פרמיה קבועה לחברת הביטוח, שיכולה להשתנות עם הגיל.

הבעיה מתרחשת כאשר נגרם נזק למבוטח. לצערנו, חברות הביטוח לרוב נוהגות בצורה שיכולה להיות מקוממת. אנשים פונים אל חברת הביטוח עם נזק כלשהו, וחברת הביטוח לא ממהרת לסייע ולשלם. במקרים כאלו, מומלץ לתבוע מהביטוח את הזכויות שמגיעות לכם, גם אם מוטלים עליכם קשיים. קראו עוד באמצעות לחיצה על הקישור https://www.df-law.co.il/תביעות-ביטוח.

 

סיוע מעורך דין

כדי לתבוע את חברת הביטוח בצורה יעילה, מומלץ לקבל סיוע מעורך דין. כשאנו מדברים על תביעה יעילה, אנו מדברים על תביעה שתעניק ללקוח של חברת הביטוח את התנאים המרביים שהוא יכול לקבל. החל מפיצוי כספי גבוה ועד להשתתפות בטיפולים, הכל תלוי בסוג הנזק שנגרם לכם ובביטוח שעשיתם.

לעורך דין יש ידע משפטי ובקיאות גבוהה בחוק, שיכולים לאפשר לו לנהל את התביעה מול חברת הביטוח בצורה יעילה. תביעות שנדחו על ידי חברות הביטוח מסיבות שונות למשל, כמו "התיישנות" או "אי-גילוי", יכולות לתסכל את הלקוח, אך עורך הדין מבין את המשמעות המשפטית ויודע להגיב לסיבות האלו.

 

מעקב אחר היסטוריה רפואית

עוד דרך שיכולה לסייע לכם לתבוע את חברת הביטוח בצורה יעילה, היא מעקב מסודר אחר ההיסטוריה הרפואית שלכם. לפני שאתם מגישים את התביעה, וגם בלי קשר לתביעה עצמה, נהלו מעקב אחר הטיפולים הרפואיים שלכם והממסכים הרפואיים שברשותכם, על מנת שבהגשת התביעה תוכלו להצדיק אותה ולגבות אותה המסמכים רשמיים.

 

הפרכת טענות חברת הביטוח

במקרים בהם חברת הביטוח דוחה את הטענות שלכם, תוכלו, יחד עם עורך הדין שאתם שוכרים, להפריך את הטענות של חברת הביטוח. הפרכת הטענות של חברת הביטוח במקרים של דחייה היא חלק מהותי בתביעה.

 

תנו לחברת הביטוח להוכיח

עוד דבר שאזרחים רבים התובעים את חברות הביטוח הפרטיות לא יודעים, הוא שבמקרים רבים חברת הביטוח מחויבת להוכיח את הטענות שלה כלפי המטופל, ולא להפך. אם למשל החברה טוענת שהדרישות של המטופל לא עומדות במסגרת הביטוח, היא זאת שמחויבת להוכיח זאת ולא המטופל.

לתבוע את חברת הביטוח

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
איקס התנאים לקבלת רישיון עסק

מרבית העסקים שפועלים ברחבי הארץ צריכים לקבל רישיון עסק כדי שהם יוכלו לפעול בהתאם לחוק. הדבר נחשב להכרחי מכיוון שרישיון זה מאפשר לרשויות המקומיות לבדוק

מדריך תביעת ביטוח אשראי

מי מאיתנו שיש בחפותו עסק כזה או אחר, בין אם מדובר על עסק קטן ובין אם מדובר על עסק גדול, ודאי מכיר את צמד המילים

עורך דין תביעות ביטוח מבנה למשכנתא

כל ישראלי שקונה בית או דירה באמצעות הלוואת משכנתא בעשור האחרון, נדרש לרכוש גם ביטוח משכנתא המורכב מפוליסת ביטוח חיים ופוליסת ביטוח מבנה למשכנתא. זוהי

מדריך תביעת ביטוח משכנתא

בנטילת הלוואת משכנתא מהבנקים למשכנתאות, הלווים מחוייבים לרכוש ביטוח משכנתא המורכב למעשה משתי פוליסות נפרדות: ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה למשכנתא. מטרתו של ביטוח המשכנתא

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?