תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס

מחלת האיידס ידועה בעולם בעיקר בהיותה חשוכת מרפא ומדבקת ביחסי מין או בעירויי דם. הידבקות באיידס כתוצאה מעירוי דם שניתן בבית חולים הוא אירוע מאוד חמור ועל כן, יכולה להיות מכוסה בביטוחי בריאות מיוחדים.

הביטוחים הללו מקנים אפשרות לבצע תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס פתיחה מול חברת הביטוח מה שאמור להקל את ההתמודדות עם המחלה ועם הגילוי.

פיצוי בעקבות תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס נע סביב כמה מאות אלפי שקלים ויכול להיות גם בצורת קצבה חודשית. כל אלו על מנת לסייע למבוטח להתמודד עם המחלה.

בגלל שמובן שמדובר במחלה שתלווה את המטופל כל החיים, וגם כי היא מאוד מסוכנת לבריאותו של המבוטח, הפיצוי יכול להיות מאוד גבוה.

התמודדות עם גילוי על הידבקות במחלת האיידס מורכב בפני עצמו, אין סיבה שתצטרכו להתעסק גם עם תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס מול חברת הביטוח שלכם. אנחנו כאן בשבילכם כדי לטפל בכל ענייני התביעה ולסייע לכם לקבל את מה שמגיע לכם ביתר קלות.

הידבקות במחלת האיידס

חולה במחלת האיידס יכול להדביק אחרים בעת קיום יחסי מין או דרך עירוי של דם. מבחינת תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס הכוונה להידבקות בעקבות עירוי דם שניתן בבית חולים או במוסד רפואי כך שהדם אשר ניתן למטופל היה דם של חולה איידס.

המעבר הזה כמובן לא חוקי ומציב את המטופל במצב בו הוא נדבק בשל רשלנות רפואית של המוסד בו טופל. עקב כך מגיע לו להגיש תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס.

תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס

מה מגישים לחברת הביטוח?

מהרגע שאובחן המטופל כחולה במחלת האיידס, נדרש להבין מהיכן הוא נדבק ובהתאם אם יש לו זכאות להגיש תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס או שמא או אינו זכאי לכך.

תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס היא תביעת ביטוח בריאות לכל דבר ועל כן, היא קודם כל תוגש כפי המפורט באתר של חברת הביטוח של הלקוח ותכלול פרטים אישיים, חלק אשר נדרש מהרופא של המטופל למלא ובתוספת לכך מסמכים אשר הם ספציפיים להידבקות באיידס.
מסמכים ספציפיים להידבקות באם הבירור העלה כי ההידבקות הייתה בעקבות טיפול רפואי שניתן לו, הוא רשאי להגיש את התביעה, אך לצורך כך (לרוב, כתלות בחברת הביטוח), עליו להגיש כמה מסמכים שכחלק מהגשת התביעה.

1. אישור מבית החולים – המסמך אשר מהווה אישור כי אכן המטופל נדבק בעת טיפול שניתן לו, כך שמגיע לו פיצוי. בית החולים צריך להוציא אישור רשמי כי האחריות עליו.
  2. רופא מומחה – תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס, בדומה לכל תביעה, דורשת דעה של רופא מומחה על ההידבקות והמחלה של התובע
  3. מסמכים נוספים

לא רק מחברה פרטית

תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס אמנם יכולה להיות מוגשת לחברת ביטוח פרטית, באם למבוטח יש כיסוי מתאים לכך, אך בגלל שמדובר בהידבקות במחלה כתוצאה מטיפול שניתן על ידי המדינה, גם לה יש אחריות בנושא ובהתאם הנדבק גם זכאי לקבל פיצוי ממנה. הפיצוי הוא בסך של כ-250,000 שקלים באופן חד פעמי לאחר ההידבקות.

חשוב לשים לב שזה רלוונטי רק עבור הידבקות אשר התרחשה בטווח שנים ספציפי ונכון לא רק לבתי חולים אלא לגופים נוספים של המדינה כדוגמת מגן דוד אדום.

עבור אלו אשר זכאים לפיצוי, תינתן גם קצבה חודשית על מנת להתמודד עם המחלה. תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס זאת מנוהלת מול המדינה ואינה מתאימה לכולם.

לא מתמודדים לבד

למרות שנראה כי אתם יוצאים כעת לדרך חדשה בה עליכם להתמודד עם מחלת האיידס, חשוב שתדעו שבתביעת הביטוח אתם בכלל לא לבד.

במקום שתגישו את התביעה לבד ותתקלו בקשיים ואי הבנות, תוכלו לפנות לעורך דין אשר יקל עליכם את כל ההתמודדות, תוכלו להתרכז בדברים אחרים לאור הגילוי במקום להקדיש את כל הקשב שלכם להכנת ולהגשת תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס.

קבלת תשובה מחברת הביטוח

לאחר שתגישו תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס יהיה עליכם להמתין לתשובה מחברת הביטוח מבין כמה אפשרויות תשובה.

1. אישור זכאות החברה מאשרת את הזכאות שלכם בהתאם למידע שסיפקתם ואתם תקבלו פיצוי כספי עקב כך שנדבקתם במחלת האיידס.
2. אי זכאות התביעה לא התקבלה בהתאם למידע שהגשתם ואתם אינכם זכאים לקבל פיצוי כספי בעקבות ההידבקות שלכם. זאת גם בהתאם לתנאי הפוליסה שלכם.
3. דרישת מידע נוסף לא התקבלה החלטה בדבר תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס שהגשתם ועל מנת שחברת הביטוח שלכם תוכל להחליט בדבר זכאותכם היא דורשת שתגישו טפסים נוספים. לאחר הגשתם בזמן, תקבלו תשובה חיובית או שלילית.

הידבקות ממחלת האיידס היא אירוע מורכב ולא פשוט בעבור כל אחד שחווה אותו, על אחת כמה וכמה אם היא נוצרת כתוצאה מטיפול או עירוי שקיבלתם בבית חולים או במרפאה.

באם יש לנדבק כיסוי מתאים הוא זכאי להגיש תביעת פיצוי כספי בגין הידבקות במחלת האיידס אשר עתידה להעניק לו פיצוי על כך שנדבק. זאת כדאי מאוד לעשות בליווי של עורך דין מקצועי שמבין בתחום ומנחה בתהליך.

גם אם נדמה שברור מאליו שמגיע לכם כסף, לא תמיד כל כך קל להוכיח זאת בצורה שחברת הביטוח מבקשת מהמטופלים שלה. אנחנו כאן לוודא שתקבלו את מה שמגיע לכם, אפילו מבלי שתצטרכו לעשות הרבה. מחכים לשמוע מכם ולהתחיל תהליך!

מדריך תביעת ביטוח שיניים

הרבה אנשים יעידו כי השיניים גורמות לחיוך שלנו להיראות נהדר או דווקא פחות ועל כן, ישנה חשיבות גדולה בשמירה עליהן על ידי צחצוח נכון. אך