שומרים על עצמנו – 4 כללי בטיחות לטיול במקסיקו

כשאומרים לכם מקסיקו, על מה אתם חושבים? דרום אמריקה, טיול אחרי צבא? אולי דווקא כובעי סומבררו, טוסט גוואקמולי, צ'ורוס וחופים אינסופיים? תכלס, לא נבקש מכם לבחור אם אפשר גם וגם. מקסיקו היא מדינה מדהימה, הממוקמת ביבשת אמריקה. היא מחברת בין צפון אמריקה למרכזה, אך מבחינה תרבותית היא קשורה יותר לאזור דרום אמריקה העשיר והצבעוני.

 

מקסיקו מתאימה למי שמטייל בדרום אמריקה או במרכזה, ויכולה להיות נקודת פתיחה מצוינת לשילוב של טיול עם אזורים אחרים באמריקה – ארצות הברית שאהובה על המטיילים הישראלים, או דווקא דרום אמריקה הענקית והמסקרנת. אספנו לכם כמה טיפים חשובים לבטיחות במקסיקו, ולמעשה במהלך כל טיול. כך תארגנו לעצמכם חוויה מושלמת עם חזרה בטוחה הביתה, וטיול שיסתיים בטעם של עוד.

 

תכננו מסלול מראש:

תכנון מוקדם לטיול ובניית מסלול ידוע מראש הם חשובים ביותר. תכנון כזה נותן ודאות, מאפשר לכם להעריך נכונה את משך הטיול והעלות שלו וכך למצות את הטיול בצורה הטובה ביותר. כאשר אתם מתכננים מסלול מראש, מומלץ להשאיר מידע על התכנון שלכם אצל חברים או בני משפחה בארץ, שיוכלו לדעת היכן בערך אתם נמצאים בכל שלב של הטיול.

מסלול מראש

צאו לטיול בעונה מתאימה:

חלק מהתכנון מראש כולל גם הכרה של עונות השנה ביעד אליו אתם נוסעים. לא דומה ינואר גשום בישראל לינואר קפוא ברוב מדינות אירופה. ומה לגבי מקסיקו? היא נחשבת למדינה עם מזג אוויר חם ונוח במהלך רוב השנה, אך באזורים מסוימים במדינה קר מאוד במהלך החורף וחשוב להכיר זאת. בנוסף, בעונות התיירות הבוערות צפוי להיות עומס של תיירים מארצות הברית השכנה, כך שכדאי לכם להיערך בהתאם.

 

טיילו כחלק מחבורה:

מקסיקו היא מדינה ענקית ויפהפייה, שיש בה שונות גדולה בין אזורים שונים. טיול לבד הוא חוויה מיוחדת, מרחיבת אופקים, אך כזו שגלומות בה גם סכנות פוטנציאליות. תמיד העדיפו לטייל כחלק מקבוצה, כדי שתהיו מוגנים יותר גם באזורים שנעימים פחות לתייר המערבי. אם בכל זאת החלטתם לטייל לבד, הכירו היטב את האזור שבו אתם מטיילים, הקפידו לשמור על ביטחונכם האישי ולהתנהל בחכמה בהתאם למצב באזורים השונים.

 

בחרו לכם ציוד מתאים:

זוכרים שדיברנו על עונות השנה? אז חוץ מהכרת מזג האוויר, חשוב גם להבין לעומק את אופי הטיול שלכם. לבטן גב בקנקון אפשר להסתפק בבגדי ים, ואתם בטח יודעים שלטיול עירוני קליל כדאי להצטייד בנעלי ספורט נוחות במיוחד.

אבל אם תיכננתם טרקים במקסיקו או שילוב של מדינות נוספות במהלך הטיול, תצטרכו ציוד טיולים מתקדם, קל ונוח. חשוב גם לארוז בתיק מתאים, לוודא שהמרתם מספיק כסף מזומן, שיש לכם נגישות לאמצעי תקשורת עם הבית ושבחרתם ביטוח נסיעות שמכסה אתכם בכל מצב.

חוקי בטיחות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מיגון אש בישראל – מהן תקנות החובה?

מיגון אש הוא נושא חשוב ביותר בישראל, במיוחד לאור האיומים הביטחוניים המתמשכים והסכנה של שריפות והתלקחויות. מטרתו העיקרית של מיגון אש היא להגן על חיי

מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים

אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?