עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר הנוכחי שירכז את כל המידע החיוני אודות הזכויות והדברים שצריך לבצע לאחר התאונה. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתפעלו נכון לאורך כל הדרך.

 

יש לכם את הזכות לצלם את מרחב התאונה

לצערנו, יש נפגעים שלא מכירים בזכות לצלם את אזור התאונה והם בוחרים להימנע מכך, מתוך מחשבה שמדובר בעניין אסור. אנחנו כאן כדי להדגיש שתיעוד של מקום האירוע הוא הדבר הראשון שתצטרכו לעשות. נסביר שעליכם לצלם את הסביבה כולה, משום שתצטרכו להעביר את התמונות לעורך דין שילווה אתכם בהמשך הדרך.

יש לכם את הזכות לצלם את מרחב התאונה

תוכלו לפנות לקבלת ייעוץ משפטי

אתם יכולים ליצור קשר עם עורך דין שבקיא בדיני תאונות דרכים. זוהי זכותכם כחוק וכדאי שתיישמו אותה בשלב מוקדם ככל הניתן, משום שזה יציג בפניכם את הדברים שחשוב לבצע בשלבים מאוחרים יותר. לחצו על הקישור שיופיע בסיום הפסקה, אם אתם רוצים להגיע כבר עכשיו לעורך דין שיסייע בהקשר זה מבלי שתצטרכו לבזבז זמן רב בחיפושים: https://www.trafficlaw.co.il.

 

ניתן ליידע את חברת הביטוח

אנשים שנפגעו בעבר בתאונת דרכים יודעים שמדובר בעניין מורכב. שכן, הפגיעה, קלה ככל שתהיה, עשויה לפגוע באופן ניכר ביכולת הריכוז ולהקשות בכל הנוגע לקבלת החלטות. זו הסיבה שמעטים פונים לחברת הביטוח שלהם מיד לאחר התאונה. הם נזכרים לעיתים לקבל מענה לשאלות בנושא ביטוח רכב בשלבים מאוחרים.

אנחנו כאן כדי להזכיר שמדובר בזכות שאתם צריכים ליישם. לכן, נמליץ לשלוח הודעה קצרה לחברת הביטוח וליידע אותה שעברתם תאונת דרכים. מספיק שבתור התחלה, הפרטים שלכם יוזנו במערכת. לאחר מכן, תוכלו לשלוח הודעה מפורטת וטפסים שיאפשרו לקבל פיצויים.

 

עליכם לפנות לטיפול רפואי מיד לאחר התאונה

חשוב מאוד שתיישמו את הזכות האחרונה שתוצג ממש עכשיו, משום שזו צריכה להתבצע מיד לאחר יישום הזכויות שהוצגו לעיל. שכן, תצטרכו לערוך בירור רפואי שיגלה אם אירע לכם נזק גופני בעקבות התאונה. שימו לב, אין זה מספיק לקבל את הטיפול, עליכם לבקש בסיום ההליך שימסרו לידיכם טופס חתום שיכלול את כל המידע שמסרתם לרופא המטפל. מלבד זאת, המסמך חייב להכיל מידע אודות הטיפול הרפואי שקיבלתם. מסמך זה הינו בעל חשיבות עליונה, משום שזה יאפשר לכם לקבל את הפיצויים מצד חברת הביטוח בשלב מאוחר יותר.

 

מילים אחרונות לסיום

נהגים, נוסעים והולכי רגל שעברו תאונת דרכים צריכים להכיר בזכויותיהם שהוצגו לעיל, משום שאלה יאפשרו להתנהל נכון מיד לאחר התאונה ולקבל את הפיצויים הדרושים בשלב מאוחר יותר. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות וממה ראוי להימנע, כך שנותר לכם רק ליישם ולהעביר את המידע הלאה למי שטרם הכירו בו.

מענה לשאלות בנושא ביטוח רכב

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

בחירת בורר נכון להליך בוררות עסקית

הבוררות הפכה לאמצעי נפוץ ליישוב סכסוכים עסקיים. הבוררות מספקת הליך חלופי אטרקטיבי לבתי המשפט ומציגה מנגנון יעיל ומקצועי ליישוב סכסוכים. בשנים האחרונות נעשה שימוש גובר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?