עורך דין תביעת ביטוח שיניים

הרבה אנשים יטענו שהשיניים שלנו, כחלק מהחיוך שלנו, הם כרטיס ביקור שאי אפשר להתעלם ממנו ובהחלט ניתן לראות קשר בין שיניים נקיות ומסודרות לבין רושם טוב ומבוסס.

בדומה לשאר הדברים שיש לנו בחיים ולרפואה בפרט, השיניים שלנו מבוטחות כחלק מביטוח הבריאות הממלכתי, אך מגוון חברות הביטוח בשוק מציעות לנו להרחיב את היקף הכיסוי מעבר לביטוח הבסיסי שקופות החולים מציעות כחלק מסל הבריאות הממלכתי.

כאשר תגישו תביעה לחברת ביטוח ותהיו מלווים בשירות של עורך דין תביעת ביטוח שיניים המטרה שלכם תהיה לקבל פיצוי מחברת הביטוח אשר יסייע לכם לכסות את העלויות שטיפולי השיניים לקחו מכם.

בגלל שיש מגוון רחב של ביטוחי שיניים, ופער גדול בין מה שמכסה ביטוח פרטי לבין ביטוח ממלכתי, גם הגובה המקסימלי של הפיצוי שונה בין שני סוגי הביטוח. כאשר מדובר בביטוח פרטי, הוא יכול לכסות גם טיפולים מסובכים ויקרים ועל כן, הפיצוי עשוי להגיע גם לכמה עשרות אלפי שקלים. לעומת זאת, הביטוח הממלכתי מכסה הליכים פשוטים יותר ועל כן, יותר סביר שהפיצוי יסתכם באלפי או לרוב אפילו מאות שקלים בלבד.

באם אתם מבוטחים בביטוח שיניים אל תהססו להפעיל אותו ובטח שאל תהססו להיעזר בשירותיו של עורך דין תביעת ביטוח שיניים לצורך הפעלת הביטוח. טיפולי שיניים מסובכים המגיעים לכם במסגרת הפוליסה, יתנו לכם, או יותר נכון יכוסו כספית על ידי הביטוח, רק אם תתבעו את החברה ואנחנו כאן בדיוק בשביל זה. צרו עמנו קשר כבר עכשיו, אל תמתינו עם הבריאות שלכם.

עורך דין תביעת ביטוח שיניים

כחלק מתביעת חברת הביטוח שלכם בנושא ביטוח שיניים המליצו לכם לשכור את שירותיו של עורך דין תביעת ביטוח שיניים ואתם לא באמת בטוחים מה הוא עושה וכיצד יכול לסייע לכם. לפני שנבין מה הוא בכלל ביטוח שיניים ובאילו פיצויים או כיסויים הוא מזכה אתכם, הנה 3 סיבות למה כדאי להתייעץ עם עורך דין תביעת ביטוח שיניים.

 

עורך דין תביעת ביטוח שיניים הוא עורך דין

כאשר תחליטו לקחת איש מקצוע שילווה אתכם בתהליך הכולל תביעה והגשת מסמכים לחברת הביטוח, תרצו אדם מסודר, מקצועי, שמבין בחוק ושעבר כמה הליכים דומים בחייו המקצועיים.

עורך דין תביעת ביטוח שיניים
עורך דין תביעת ביטוח שיניים

עורך דין תביעת ביטוח שיניים מבין בביטוח

בהמשך להגדרת תפקידו – עורך דין תביעת ביטוח שיניים, איש מקצוע זה מתמקצע בעולם הביטוח ובעולם ביטוח השיניים בפרט, ידע בתחום שאין לכם, בהחלט יעשה עבורכם את ההבדל.

 

עורך דין תביעת ביטוח שיניים הוא לא אתם

הטיעון השלישי נראה די מובן מאליו אבל הוא אחד הדברים שהכי יקלו עליכם, בעוד אתם מתעסקים עם מצב מורכב בשיניים, או באופן כללי בחיים, שכירת שירותיו של עורך דין תביעת ביטוח שיניים תספק לכם תביעה ופיצוי בלי הרבה מאמץ בשל כך שהוא יעשה זאת עבורכם.

 

ביטוח שיניים

במדינת ישראל כל אדם מבוטח בביטוח לאומי אשר ניתן מהמדינה בתמורה לתשלום חודשי בגובה משתנה שכל אזרח חייב לשלם. כחלק מביטוח זה, מופרש סכום גם עבור ביטוח בריאות אשר מקנה לכל אזרח אפשרות לבחור באיזו קופת חולים שירצה ולקבל ממנה שירותים בסיסיים, בחינם או בסבסוד חלקי לפי ההגדרה במדינה. גם ביטוח שיניים נכלל בתוך כיסויים אלו, כמובן שבעיקר בצורה בסיסית, אך מספקת לפי המדינה.

 

מה כלול בביטוח בסיסי?

  1. בדיקה אחת על ידי רופא שיניים בשנה.
  2. הסבר והדרכה על שמירת ההיגיינה בחלל הפה.
  3. איטום של חורים וחריצים.
  4. טיפולי הסרה של אבנית.
  5. ישנם כיסויים נוספים אשר ניתנים כתלות במצב הרפואי של השיניים.

 

ביטוח פרטי

נוסף על הביטוח הממלכתי אשר המדינה מספקת כחלק מהביטוח הלאומי, תוכלו לפגוש עורך דין תביעת ביטוח שיניים גם בתביעות מול חברה פרטית או מול ביטוח באם החלטתם לרכוש ביטוח מקיף יותר עבור השיניים שלכם. היתרון בביטוח פרטי שהוא מספק יותר כיסויים ופיצויים גבוהים יותר, אך בהתאם הוא גם יקר יותר ודורש תשלום נוסף מעבר לביטוח הבריאות שאתם כבר משלמים מתוקף חוק.

 

מה כלול בביטוח פרטי?

בשונה מהביטוח הממלכתי, ביטוח פרטי משתנה בין חברת ביטוח לאחרת ומאפשר לבחור כיסויים לפי הצורך של המבוטח. לדוגמא, כיסוי בעבור טיפולים אורתודנטיים או טיפולי שימור לשיניים, כיסוי בעבור השתלות שיניים וכמובן, ביטוח בעבור יישור שיניים אשר סביר להניח כי יהיה רלוונטי בעיקר לילדים או בני נוער.

 

מתי תובעים?

המונח תביעה עשוי להיות מעט מבלבל בגלל שסביר להניח שיש אתם חושבים על תביעה בבית המשפט. תביעה המוגשת על ידי עורך דין תביעת ביטוח שיניים לחברת ביטוח לרוב תהיה מילוי טופס אינטרנטי בצירוף מסמכים מסודרים המשתנים בהתאם לבקשה של המבוטח מהחברה. את התביעה מגישים על מנת לקבל החזר על עלויות שכבר הוצאתם על טיפולי שיניים, או על מנת שחברת הביטוח תשלם על טיפול עתידי שהמבוטח עתיד לעשות.

ביטוח שיניים כולל בתוכו שני סוגים עיקריים של ביטוחים כך שהאחד ממלכתי ובסיסי והשני פרטי ועל כן, מקיף ויקר יותר. עורך דין תביעת ביטוח שיניים מקצועי בשני סוגי הביטוחים כך ששכירת שירותיו רלוונטית בכל הליך המתקשר בביטוח שיניים. למרות שנראה כי ההליך מסובך, אתם חייבים לבצע זאת על מנת לקבל את מה שמגיע לכם, ותופתעו לגלות כמה זה פשוט כשיש איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון לצדכם.

 

מתלבטים האם אתם זכאים לקבל פיצוי מחברת הביטוח? זקוקים להליך רפואי בשיניים שעולה מעבר לתקציב שלכם? מעוניינים להרחיב את הביטוח מעבר לביטוח הבסיסי הניתן מקופת החולים? תשמחו לדעת שיש מי שיודע כיצד לעזור לכם. עורך דין תביעת ביטוח שיניים בעל כל הידע הדרוש לענות ולסייע בכל השאלות האלו. התקשרו אלינו.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מדריך תביעת ביטוח שיניים

הרבה אנשים יעידו כי השיניים גורמות לחיוך שלנו להיראות נהדר או דווקא פחות ועל כן, ישנה חשיבות גדולה בשמירה עליהן על ידי צחצוח נכון. אך

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?