עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

אנשים רבים, בהגיעם לגיל מבוגר, מתקשים לבצע פעולות בסיסיות אשר מונעות מהן להתנהל באופן שגרתי ועצמאי. בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים ניתן להגיש תביעות לביטוח ולקבל עזרה כלכלית אשר תסייע להתמודד עם חוסר היכולת להיות עצמאי, הן בעת המשך מגורים בביתו של הקשיש והן במקרה שמחליט לעבור למוסד סיעודי שיטפל בו.

הגשת התביעה היא שלב הכרחי בתהליך קבלת הכסף ועל כן, גם שלב ההתייעצות עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים.

קבלת פיצוי בעבור מצב סיעודי ניתנת לקבלה מאת המוסד לביטוח לאומי אך גם מביטוח פרטי בו הקשיש מבוטח. בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים ניתן להגיע לסכומים חודשיים גבוהים מאוד בסך אלפי שקלים ואפילו עשרת אלפים שקלים, אלו משולמים במשך כמה שנים ויכולים להגיע בסיכום למאות אלפי שקלים המשולמים כפיצוי לקשיש במצב הסיעודי.

תביעת הביטוח אמנם יכולה להיראות כבירוקרטיה מסובכת ומיותרת אך בפועל, היא זאת אשר תשנה את חיי הקשיש בעקבות הכסף הרב שיקבל לתמיכה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל להתחיל את תהליך התביעה ביחד ולסיים אותו בפיצוי מכובד.

ביטוח סיעודי לקשישים

מתוך המגוון העצום של ביטוחים שיש בארץ דרך חברות ביטוח פרטיות, וגם דרך המוסד לביטוח לאומי, יכולים אנשים לבטח עצמם מפני כל מיני סיכונים אפשריים, להתכונן לקראת יום בו תפגע בריאותם מכל סיבה. הביטוח הסיעודי מכסה מצב עתידי של המבוטח בו הוא נדרש לסיוע בשל היותו סיעודי. הביטוח הסיעודי ניתן דרך הביטוח הלאומי עבור קשישים, אך גם דרך חברת ביטוח פרטית שמציעה פוליסת ביטוח סיעודי.

 

הביטוח הלאומי לקשישים

לא כל אדם סיעודי זכאי לקבל קצבת סיעוד מהביטוח הלאומי וזאת בשל תנאי הזכאות לקבלת הקצבה אשר מתייחסים גם לגילו של המבוטח. הקצבה שמקבלים מהביטוח הלאומי באם תובעים בסיועו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים משתנה כתלות בהכנסה של המבוטח (יורדת ככל שגובה ההכנסה עולה) וגם במצב המשפחתי של המבוטח, באם הוא רווק או חי בזוגיות. ישנם 5 תנאים אשר משפיעים על הזכאות לקבלת הקצבה ועל הגובה שלה.

  1. גיל ותושבות – גיל התובע והיותו תושב ישראל.
  2. הכנסות ומצב משפחתי – הכנסותיו של המבוטח, גובה הקצבה תלוי בהכנסות.
  3. אישור סיעודיות – מעבר בדיקה של אחות לווידוא היותו של המבוטח סיעודי, לא יכול להתמודד לבד עם הפעולות המוגדרות בסיסיות.
  4. מקום מגורים – באם מתגורר במוסד טיפולי, סיעודי או פשוט בביתו.
  5. אשפוז – התייחסות שונה לסיעודיים המאושפזים זמן ממושך בבית חולים.
עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים
עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

ביטוח סיעודי פרטי

נוסף על הביטוח הלאומי אשר מציע הרבה דברים לאנשים בתמורה לתשלום חודשי יחסית נמוך, אנשים יכולים לבחור לבטח עצמם בביטוח סיעודי פרטי המותאם אליהם. בביטוחים אלה לא חייב התובע להיות קשיש על מנת לקבל את הקצבה אך כמובן שבאם הוא קשיש, הוא עדיין זכאי לתביעת הקצבה מחברת הביטוח. גובה הקצבה תלוי בתנאי הפוליסה שנחתמים בין המבוטח לחברת הביטוח.

 

ביטוח סיעודי קבוצתי

אופציה נוספת לרכישת ביטוח סיעודי מעבר לביטוח הלאומי הוא ביטוח קבוצתי אשר נרכש דרך קופות החולים בארץ. מדובר באותם תנאים דרך כל קופת חולים אך כן ישנו שוני ביניהם מבחינת המחיר של הפוליסה ותנאי השירות של קופות החולים. בביטוח הקבוצתי ישנם תנאים קבועים לכל מבוטח וגובה הקצבה המשולמת תלוי בגיל בו הצטרף המבוטח לביטוח הסיעודי, ככל שמצטרפים מאוחר יותר, גובה הקצבה יורד.

 

הגדרה כסיעודי

כל הביטוחים הסיעודיים מאפשרים לתבוע אותם לקבלת קצבה חודשי רק לאלו אשר מוגדרים סיעודיים ויכולים להוכיח זאת בבדיקה מיוחדת אשר בודקת יכולת תפקוד והתמודדות עם כמה מצבים המוגדרים בסיסיים. בדיקה זאת נקראת ADL וחובה לעבור אותה על מנת להוכיח לחברות הביטוח שמדובר באדם סיעודי.

גם אדם אשר חולה באלצהיימר ומתקשה לתפקד לבד, יהיה מוגדר סיעודי ויוכל להגיש, בסיועו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים, תביעה לחברת הביטוח לקבלת הקצבה הנדרשת לתפקוד.

 

תביעת הביטוח הסיעודי לקשישים

בהגיעו של המבוטח לגיל מבוגר ולמצב סיעודי, הוא זכאי להגיש תביעה בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים לחברת הביטוח הפרטית שלו (באם מבוטח בפוליסה מתאימה), אך גם לביטוח הלאומי. שתי התביעות דומות באופן כללי אך כל תביעה מותאמת ומוגדרת על פי תנאי החברה. הגשת התביעה מתבצעת באינטרנט בטופס מקוון ומותאם והיא דורשת תוספת של קבצים רפואיים ואישיים הרלוונטיים למקרה.

 

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

בשונה מתביעות שדנים עליהן בבית משפט, או ממסמכים מיוחדים הדורשים נוכחות עורך דין, תביעת הביטוח כדי לקבל קצבת סיעוד לא בהכרח דורשת נוכחות של עורך דין אך זאת מומלץ מאוד. בגלל שמדובר בהליך מאוד רגיש אשר יש לו חשיבות גבוהה לסיוע לקשיש הסיעודי, לא כדאי להסתפק בתביעה עצמאית אלא להסתייע באיש מקצוע שמבין בתחום וינצל את הניסיון שלו לקדם את התביעה שלכם.

עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים תוכלו לגשת לתביעה מול כל ביטוח, בין אם הוא הביטוח הלאומי ובין אם היא מתנהלת מול ביטוח פרטי או קבוצתי. תביעת הביטוח הסיעודי תזכה את התובע המבוטח בקצבה חודשית בגובה של כמה אלפי שקלים (לעיתים גם מעל עשרת אלפים שקלים) לצורך התמודדות עם המצב הסיעודי כדוגמת שכירת שירותיו של מטפל סיעודי, תשלום בעבור תרופות וטיפולים מיוחדים.

נותרתם עם שאלות? השתכנעתם ששירות של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים הוא מה שאתם צריכים? מחכים לשמוע מכם ולסייע כמה שניתן בתהליך תביעת חברת הביטוח ובירור תנאי זכאות.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעת סיעוד ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי בישראל מבטח כל אזרח ודורש תשלום חודשי כתלות בגובה השכר ובמאפיינים נוספים ובתמורה מכסה את המבוטחים מפני מקרים כמו אבטלה, נכות, תאונות ועוד.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי הוא פוליסה ביטוחית המוצעת ללקוחות קופות החולים מתוך הבנה כי הביטוח הסיעודי הפרטי יקר מאוד ולא מתאים לכולם. עורך דין תביעת ביטוח

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים

ביטוח סיעודי הוא פוליסה אשר מבטיחה למבוטח קצבה חודשית בשלב שבו יהיה סיעודי ויצטרך סיוע כלכלי כדי להתמודד עם המצב. כאשר מדובר בביטוח סיעודי לילדים

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי

אין ספק שישנם הרבה דברים בחיים שלנו שאנחנו עושים מכורח הנסיבות ואפילו לא יודעים שיכולנו ליעל הרבה יותר את התהליך ולהרוויח ממנו הרבה יותר. בתחום

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?