עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים

קופות החולים בישראל מציעות לקהל לקוחותיהן להצטרף לביטוח סיעודי קבוצתי אשר נשאר זהה בתנאיו בין כל קופות החולים. הביטוח הסיעודי דרך קופת החולים הוא רשות ויש כאלו אשר בוחרים להצטרף גם אליו וגם לביטוח סיעודי פרטי על מנת להגדיל את הקצבה החודשית שעתידים הם לקבל.

על מנת לקבל קצבה זאת נדרשים המבוטחים להגיש תביעה לחברת הביטוח וזאת מומלצת להיעשות על ידי עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים שמכיר את התחום ומתמקצע בו.

הביטוח הסיעודי הקבוצתי הניתן דרך קופות החולים מזכה את אלו הנמצאים זכאים בתביעה שמגישים, בקצבה חודשית העומדת על סך של כמה אלפי שקלים. לאור העובדה כי הקצבה משולמת במשך 5 שנים, בסכום הכולל ניתן להגיע גם לפיצוי של מאות אלפי שקלים המשולמים למבוטח כדי להתמודד עם המצב אליו נקלע והפיכתו לסיעודי.

לעיתים גובה הקצבה החודשית יכול לעמוד גם על למעלה מעשרת אלפים שקלים, מה שמגדיל אפילו יותר את הפיצוי.

באם אתם מבוטחים בביטוח סיעודי דרך קופת החולים ובעקבות הגעה לגיל מאוחר, תאונה או מחלה, אתם מתקשים להתנהל בחיי היומיות ולתפקד בצורה עצמאית ותקינה, סביר כי מגיע לכם לקבל על זה פיצוי מחברת הביטוח שלכם. אנחנו כאן לעזור בכל התהליך וכל שנותר לכם לעשות הוא לפנות אלינו.

הביטוח הסיעודי

מתוך הבנה כי רוב האנשים מגיעים לגיל מבוגר ומוצאים עצמם במצב סיעודי שלא מאפשר להם לתפקד באופן עצמאי כראוי, קיים הביטוח הסיעודי אשר משולם החל מגיל צעיר ומבטיח קצבה חודשית של כמה אלפי שקלים בהגיע המבוטח לגיל או למצב סיעודי. הקצבה החודשית ניתנת כתלות בהגשת תביעה על פי נהלי החברה וניתן לרכוש ביטוח זה דך כל מיני ערוצים כך שמשתנים ביניהם התנאים, המחיר וגם מה שיקבל המבוטח באם יתבע וימצא זכאי.

1. ביטוח סיעודי של הביטוח הלאומי – ניתן לתושבים אשר מגיעים לגיל פרישה ומוגדרים סיעודיים, לא צריך להצטרף אלא רק לשלם לביטוח הלאומי ולעמוד בתנאי הזכאות.
  2. ביטוח סיעודי פרטי – ניתן על ידי חברות ביטוח פרטיות, התאמת הפוליסה באופן אישי למבוטח ומתן יכולת לבחור את תנאי הפוליסה.
  3. ביטוח סיעודי קבוצתי – ביטוח זה ניתן דרך קופות החולים כך שמדובר בתנאים זהים לגמרי בין כול קופות החולים.
עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים

תפקידו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים הוא ללוות מבוטחים אשר רוצים לתבוע לקבלת קצבה מחברת הביטוח דרכה קופת החולים מבטחת אותם, ולקבל קצבה סיעודית. איש מקצוע זה מתמחה בכל תחום הביטוח ובעל ניסיון רב של תביעות חברות ביטוח, הגשתן וטיפול בערעור עליהן. תוספת של אדם זה לתהליך מאפשרת למבוטח לוודא כי התביעה שלו איכותית ובאופן סביר יותר יצא זכאי לקבלת הקצבה.

כמה מקבלים עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים?

בשונה מביטוח פרטי, ישנם תנאים שווים וזהים בין כל הביטוחים הסיעודיים של קופות החולים ועל כן, ידוע מראש כמה יקבל התובע באם יצא זכאי. גובה הקצבה תלוי בגיל בו הצטרף המבוטח לביטוח הסיעודי כדי לעודד אנשים להצטרף ולחסוך ככל שמצטרפים מוקדם יותר הקצבה גבוהה יותר.

1. הצטרפות עד גיל 49.
  2. הצטרפות מגיל 50 ועד 59.
  3. הצטרפות מגיל 60.

בכל מקרה, לא משנה באיזה גיל הצטרף המבוטח לביטוח הסיעודי, הוא מחויב להגיש תביעה כדי לקבל קצבה זו.

תקופת המתנה ותקופת תשלום

תנאי שחשוב לשים לב אליו בביטוח סיעודי של קופת החולים הוא תקופת ההמתנה ותקופת התשלום של הביטוח. לאור כך שהתנאים זהים בין כל קופות החולים, עבור מבוטחים בביטוח קבוצתי נדרשת תקופת המתנה של 60 ימים טרם שיהיו זכאים לתבוע את חברת הביטוח עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים ולקבל קצבה. המבוטח זכאי לקבל את הקצבה החל מ-60 ימים מהרגע שהוגדר סיעודי ולמשך 5 שנים מיום זה.

הגדרת המבוטח כסיעודי

הסתייעות בשירות של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים אמנם תקדם את התביעה אך היא אינה יכולה לערער על התנאים הבסיסיים של הזכאות. אחד התנאים הללו הוא מי מוגדר סיעודי על פי חברות הביטוח, כלומר לא כל אדם יכול להגדיר עצמו סיעודי ולתבוע לקצבה, אלא עליו להיות גם מוגדר כך על פי הפוליסה.

הגדרה זאת תלויה במבחן מיוחד הנקרא מבחן ADL ובו נבחנות יכולותיו של התובע לבצע פעולות הנחשבות בחברת הביטוח בסיסיות.

תביעת הביטוח

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים מסייע לאנשים המבקשים לתבוע את חברת הביטוח שדרכה קופת החולים מבטחת אותם בביטוח סיעודי על מנת לקבל קצבת סיעוד. תביעה זאת מוגשת לרוב באופן מקוון ודורשת פירוט של מסמכים רפואיים, פרטים אישיים וכל דבר נוסף אשר מסייע לחברת הביטוח לקבוע האם התובע זכאי לקבל את הקצבה או לא עומד בתנאי הפוליסה בה מבוטח.

ביטוח סיעודי של קופת החולים ניתן דרך כל קופה כך שהתנאים ביניהן זהים אך משתנה ביניהן המחיר ואיכות השירות שניתן למבוטח. על מנת להיות זכאי לתבוע את חברת הביטוח יש לעמוד בכמה תנאים אשר ביניהם תקופת המתנה, הגדרת התובע כסיעודי וכמובן, עמידה בכל תנאי הפוליסה כדוגמת תשלום חודשי. את כל ההליך ניתן לבצע בסיוע של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קופת חולים ולא להתמודד לבד.

למרות שמדובר בביטוח דרך קופת החולים שלכם, הגשת התביעה לא בהכרח תהיה כל כך פשוטה ועל כן, אנחנו כאן בשבילכם לכל התהליך. מחכים לשמוע מכם על מנת להגיש את התביעה ולקבל את כל מה שמגיע לכם מחברת הביטוח וקופת החולים שלכם.

עורך דין תביעת סיעוד ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי בישראל מבטח כל אזרח ודורש תשלום חודשי כתלות בגובה השכר ובמאפיינים נוספים ובתמורה מכסה את המבוטחים מפני מקרים כמו אבטלה, נכות, תאונות ועוד.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

אנשים רבים, בהגיעם לגיל מבוגר, מתקשים לבצע פעולות בסיסיות אשר מונעות מהן להתנהל באופן שגרתי ועצמאי. בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים ניתן להגיש

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי הוא פוליסה ביטוחית המוצעת ללקוחות קופות החולים מתוך הבנה כי הביטוח הסיעודי הפרטי יקר מאוד ולא מתאים לכולם. עורך דין תביעת ביטוח