עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי

ביטוח סיעודי נתפס אצל הרבה אנשים כמעין הכנה לעתיד מאוד רחוק ולא אופטימי מצד אחד, אך מצד שני די ריאלי. גילאי הזקנה מביאים הרבה אנשים להפוך להיות סיעודיים ולהזדקק לעזרה, מבלי יכולת ממשית להשתכר בשכר מספיק גבוה כדי לממן עזרה, מגורים במוסד או טיפולים מיוחדים.

הגעה למצב סיעודי, לא משנה באיזה גיל, כשיש לאדם הזה ביטוח סיעודי פרטי, מביאה אותו להגיש תביעה לחברת הביטוח ולבקש את הקצבה ואת זה, כדאי לעשות רק עם עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי ולא לבד.

תביעת חברת הביטוח בגין ביטוח סיעודי נעשית על מנת לקבל קצבה חודשית של כמה אלפי שקלים אשר יסייעו למבוטח להתקיים ולתפקד כמה רגיל כמה שאפשר.

אמנם מדובר ברק כמה אלפי שקלים בכל חודש, אך בסיכום הכולל הם מגיעים גם לעשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים, ועל מנת לקבל את כל אלה תצטרכו לעבור בתביעת חברת הביטוח שיכולה להיות מלווה באיש מקצוע מנוסה והוא כמובן עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי.

קבלת הקצבה שלכם מהביטוח הסיעודי מתחילה כבר עכשיו ביצירת קשר איתנו! באם אתם, או קרובי משפחתכם, הפכו סיעודיים, פנו אלינו מבלי לבזבז זמן מיותר. תהליך התביעה עשוי לקחת זמן וכדאי להתחיל אותו כמה שיותר מוקדם. הגיוני כי לא תבינו בדיוק מה עליכם לעשות ובשביל זאת אנחנו כאן.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי

ישנם המון תחומים בהם עורכי דין מתמקצעים ויודעים לתת מענה, כך שכל עורך דין בוחר את מסלול ההתמחות שלו ומתמקצע בו. גם עבור תחום הביטוח ישנם עורכי דין אשר מלווים אנשים בתהליכי התביעה ובתחום הביטוח הסיעודי הפרט. עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי מנוסה בתחום ונותן מענה לכל דורש אשר מגיע לגיל, או קרוביו מגיעים לגיל, שבו ניתן לדרוש את הקצבה הסיעודית.

 

ביטוח סיעודי

הביטוח הסיעודי מורכב משלב התשלום החודשי שבו משלם המבוטח לחברת הביטוח לפי תנאי הפוליסה ומשלב "ההחזר" שבו משלמת חברת הביטוח למבוטח קצבה חודשית קבועה.

מטרתה של קצבה זאת לסייע לאדם הסיעודי להתנהל ולשלם בעבור כל מה שיידרש אליו, ביניהם כמובן סיוע ממטפל, טיפולים ותרופות מיוחדות וגם תשלום בעבור מוסד בו הוא עובר לגור. ישנם שני סוגים עיקריים של ביטוח סיעודי, קבוצתי ופרטי.

ביטוח סיעודי פרטי ביטוח סיעודי פרטי, כשמו כן הוא, שייך למבוטח באופן אישי מבלי קשר לקבוצה או אדם אחר. האדם בוחר להצטרף לביטוח באופן פרטי, לשלם בעצמו את התשלום החודשי ולהתאים את התנאים ואת הפוליסה לעצמו.

באופן הזה יש לאדם חופש לבחור באיזו חברת ביטוח יבחר לפי איכות השירות או כל פרמטר אחר, לעזוב ולעבור לאחרת, ולעשות כל שינוי אפשרי שיבחר. עבור תביעות של ביטוח זה נותן מענה עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי שמבין בכל התחום לעומק.

ביטוח סיעודי קבוצתי בנוסף לביטוח סיעודי פרטי, ישנה אפשרות להצטרף גם או במקום, לביטוח סיעודי קבוצתי שהוא דרך אחת מקופות החולים שיש בארץ. אין הבדל בתנאים של הפוליסה בין כל קופות החולים ובחירה באחת במקום אחרת מתבססת על המחיר שמבקשת קופת החולים וגם על השירות שהיא נותנת בנושא.

גובה הקצבה שניתן למבוטח באם יוגדר סיעודי תלוי בקשר ישיר בגיל שבו הצטרף לפוליסה (וגם באם הוא מתגורר במוסד או בבית), גובה הקצבה יורד ככל שמצטרפים מאוחר יותר.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי
עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי

תביעת ביטוח סיעודי פרטי

על מנת לקבל את הקצבה עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי יגיש עבורכם תביעה מסודרת לחברת הביטוח אשר כוללת פרטים אישיים ורפואיים. התביעה היא ההליך שבסופו תתקבל תשובה האם התובע זכאי לקבל את הקצבה.

באם הוא קיבל תשובה שלילית, ניתן להגיש תשובה נוספת לאחר שמצבו הורע וסביר יותר שכעת הוא כן יקבל זכאות ויוגדר סיעודי על פי חברת הביטוח.

 

מתי מתחילים לקבל את הקצבה?

אחד ההבדלים הגדולים (לא בכל חברות הביטוח) בין ביטוח סיעודי פרטי לקבוצתי היא תקופת ההמתנה, כלומר לאחר כמה זמן מהרגע שבו הפך אדם לסיעודי הוא יוכל להתחיל לקבל את הקצבה.

בעוד בביטוח סיעודי קבוצתי תקופת ההמתנה קבועה ל-60 ימים, בביטוח פרטי חברת הביטוח יכולה לשנות את תקופת ההמתנה בין מבוטחים והיא יכולה אפילו להגיע לכמה שנים. כדאי לקבל ייעוץ של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי על מנת להבין מתי תוכלו להתחיל לקבל את הקצבה בהתאם לפוליסה שלכם.

 

במשך כמה זמן מקבלים את הקצבה?

חשוב להבין כי לא בהכרח יהיה ניתן לקבל את הקצבה למשך כל החיים, אלא לרוב, הקצבאות מוגבלות בזמן מסוים, כלומר תשלום חודשי קבוע למשך כמות שנים מוגבלת.

בביטוח קבוצתי היא מוגבלת מראש ל-5 שנים, אך בפרטי זאת משתנה בהתאם לפוליסה. ישנה משמעות גדולה לתקופה הזאת ועל כן, כדי שיראה זאת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי לפני החתימה על הפוליסה או על מנת לשנות אותה.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי הוא איש מקצוע אשר תפקידו להוביל תביעות מול חברות ביטוח פרטיות לקבלת קצבאות סיעודיות במסגרת ביטוח סיעודי פרטי. בשונה מביטוחים של קופות החולים, ביטוח סיעודי פרטי משתנה בין חברה לאחרת, ואפילו בין פוליסה לאחרת, ועל כן, כדאי לשלב איש מקצוע בתהליך אשר ילווה אותו.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי פרטי הוא מה שאתם צריכים על מנת לקבל אתה קצבה, ביתר קלות וכמה שיותר מהר. אנחנו מחכים לשמוע מכם על מנת שנוכל להתחיל ביחד את התהליך, להגיש תביעה ולהשיג לכם את הכסף שמגיע לכם לטיפול במצב הסיעודי.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעת סיעוד ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי בישראל מבטח כל אזרח ודורש תשלום חודשי כתלות בגובה השכר ובמאפיינים נוספים ובתמורה מכסה את המבוטחים מפני מקרים כמו אבטלה, נכות, תאונות ועוד.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

אנשים רבים, בהגיעם לגיל מבוגר, מתקשים לבצע פעולות בסיסיות אשר מונעות מהן להתנהל באופן שגרתי ועצמאי. בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים ניתן להגיש

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי הוא פוליסה ביטוחית המוצעת ללקוחות קופות החולים מתוך הבנה כי הביטוח הסיעודי הפרטי יקר מאוד ולא מתאים לכולם. עורך דין תביעת ביטוח

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים

ביטוח סיעודי הוא פוליסה אשר מבטיחה למבוטח קצבה חודשית בשלב שבו יהיה סיעודי ויצטרך סיוע כלכלי כדי להתמודד עם המצב. כאשר מדובר בביטוח סיעודי לילדים

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי

אין ספק שישנם הרבה דברים בחיים שלנו שאנחנו עושים מכורח הנסיבות ואפילו לא יודעים שיכולנו ליעל הרבה יותר את התהליך ולהרוויח ממנו הרבה יותר. בתחום

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?