עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים

ביטוח סיעודי הוא פוליסה אשר מבטיחה למבוטח קצבה חודשית בשלב שבו יהיה סיעודי ויצטרך סיוע כלכלי כדי להתמודד עם המצב.

כאשר מדובר בביטוח סיעודי לילדים יש המסתכלים על זה כמעין חיסכון לילד, אך גם במקרה של ביטוח זה מובטח לילד קצבה חודשית במקרה שבו יהיה סיעודי, גם אם עדיין יהיה ילד וגם אם זקן. כמו כל ביטוח אחר נדרשת הגשת תביעה על מנת לקבל את הקצבה הזאת.

ביטוח סיעודי עבור ילדים נצבר עם השנים ויכול להביא לכף שגם אם הילד כבר לא ילד, אך הופך סיעודי, הוא יכול לקבל המון כסף כתוצאה מהביטוח הזה.

הקצבה החודשית עומדת על כמה אלפי שקלים, וככל שהשנים מתקדמות, ועוברים יותר חודשים, הפיצוי אשר מקבל המבוטח הולך וגדל ויכול להסתכם גם בכמה עשרות, ואפילו מאות אלפי שקלים שהולכים ישירות למבוטח או להוריו.

בטוח שילד סיעודי מהווה אתגר רב עבור הוריו ואין סיבה שגם תביעת חברת הביטוח על מנת לקבל קצבה תוסיף מועקה ובירוקרטיה עליהם. בשביל זה אנחנו כאן, לעזור היכן שאפשר להגיש את התביעה ולקבל קצבאות סיעודיות שיקלו על ההורים ובהתאם גם על הילד.

הכירו את הביטוח סיעודי

הביטוח הסיעודי מכסה מצב עתידי שבו המבוטחים בו יהיו במצב סיעודי אשר לא יאפשר להם לנהל את שגרת חייהם בעצמם ולשלם בעבור כל הטיפולים והשירותים הנדרשים לכך.

בהתאם לכך שהמבוטח משלם בכל חודש סכום מסוים לחברה הוא עתיד לקבל בגיל שבו יוגדר סיעודי, קצבה חודשית לפי המפורט בפוליסה. ישנם כמה סוגים של ביטוח סיעודי כך שהתנאים בהם משתנים והמחיר החודשי.

ביטוח סיעודי קבוצתי קופות החולים בישראל מציעות לקהל לקוחותיהן להצטרף לביטוח סיעודי קבוצתי אשר הרבה מחברי הקופה נמצאים בה ובהתאם גם מדובר בתנאים קבוצתיים ופחות מותאמים לפרט. כולן ככלל מציעות תנאים שווים אך משתנה ביניהן המחיר של הביטוח והשירות שנותנת קופת החולים, בדומה לכל שירות אחר שהקופות נותנות. מאפיין שחשוב לדעת הוא שהביטוח הקבוצתי מזכה בקצבה למשך 5 שנים בלבד.
ביטוח סיעודי פרטי על מנת להתמודד עם האתגרים או החסרונות של הביטוח הסיעודי הקבוצתי, חברות ביטוח פרטיות מציעות גם ביטוח סיעודי פרטי אשר לא מוגבל ב-5 שנים וגם מותאם אישית ללקוח אשר רוכש אותו. ישנן המון חברות ביטוח פרטיות שמציעות ביטוח סיעודי ויש לו המון יתרונות על פני ביטוח קבוצתי אך הוא גם משמעותית יקר יותר מזה המוצע על ידי קופות החולים בביטוח הקבוצתי. באם אדם מעוניין לכך הוא יכול להחזיק בין שני הביטוחים.
ביטוח סיעודי ילדים הביטוח הסיעודי הקבוצתי מתאים לילדים עד גיל 18 עקב כך שמגיע להם בחינם אך לפני שאתם רצים להירשם אליו בייעוץ עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים, זכרו כי הוא מוגבל רק ל-5 שנים. מולו, ביטוח סיעודי אשר מותאם לילדים מאפשר לשלם סכום פרמיה נמוך החל מגיל צעיר מאוד ולהגדיל משמעותית את הכסף שיקבלו הילדים שלכם, באם יהפכו סיעודיים, למשך הרבה יותר מ-5 שנים.
עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים
עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים

תובעים את חברת הביטוח

באם סקרתם את כל אפשרויות הביטוח הסיעודי שנתונות מולכם, לילד שלכם וגם לכם, ובחרתם בביטוח הילדים שלכם בביטוח סיעודי לילדים, לא יהיה כל כך פשוט להשיג את הקצבה מהחברה, כמו שהיה פשוט להצטרף.

לצורך קבלת הקצבה עליכם לתבוע את חברת הביטוח בה מבוטח הילד שלכם וזאת, כדאי לעשות בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים אשר ילווה אתכם בתהליך.

 

כמה כסף מקבלים?

בגלל שביטוח סיעודי לילדים הוא ביטוח אצל חברה פרטית, לא ניתן להגדיר כמה בדיוק יקבל הילד שלכם באם תתבעו את החברה אך סביר כי יהיה קשר בין כמה ששילמתם עד עתה לבין גובה הקצבה.

גובה הקצבה שיקבל הילד שלכם מהרגע שיוגדר סיעודי תלוי במה שמוגדר בפוליסה שלכם, אך אין ספק שעזרתו של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים לפחות תשיג את המיטב לאור הניסיון והידע שלו בתחום התביעות והביטוח.

 

מתי מקבלים?

חסכתם לילד שלכם ביטוח סיעודי מיוחד עבורו ואתם שואלים את עצמכם מתי אפשר לממש את כל הכסף שאגור בו או שמגיע לכם.

בכל פוליסה או חברת ביטוח ישנה תקופת המתנה אשר מציינת כמה זמן צריך לעבור מהרגע שהוגדר הילד כסיעודי (פירוט בהמשך) ועד להתחלת הזכאות לקצבה. כמו כן, ישנה גם תקרה מקסימלית של חודשים בהם ניתנת הקצבה, בקבוצתי מדובר ב-5 שנים ובפרטי זה מוגדר בפוליסה.

 

מי מוגדר סיעודי?

לא כל אחד אשר מרגיש סיעודי יכול להתחיל לקבל את הקצבה שלו ולהיעזר בשירות של עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים כדי לתבוע את חברת הביטוח.

על מנת להיות זכאים לקצבה יש הכרח להיות סיעודי לפי המוגדר בחברות הביטוח. הגדרה זאת מתמקדת או במחלת האלצהיימר או בחוסר יכולת לבצע יותר מ-50 אחוז מהפעולות המוגדרות בסיסיות אשר ביניהן הליכה, אכילה ושתייה.

ביטוח סיעודי לילדים הוא ביטוח מיוחד אשר מותאם לכך שילדים רחוקים מלהיות סיעודיים מבחינת המחיר ומבחינת מה שמובטח.

באם הורים מחליטים כי הילד או הילדה שלהם סיעודיים ונדרשים לטיפול ועזרה, הם יכולים, ומומלץ שינהגו כך, להיעזר בשירות עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים ולתבוע את חברת הביטוח. באם התביעה תתקבל והזכאות תאושר יקבלו ההורים עבור הילד שלהם קצבת סיעוד שתסייע להם ולו.

אל תמתינו עוד רגע ופנו אלינו לקבל ייעוץ, עזרה והכוונה. תביעת חברת הביטוח שלכם תהפוך קלה מאוד עם עזרה מקצועית מאנשים בעלי ניסיון וידע בתחום. אתם לא צריכים לעבור את זה לבד, אפשר גם אחרת! מחכים לשמוע מכם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעת סיעוד ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי בישראל מבטח כל אזרח ודורש תשלום חודשי כתלות בגובה השכר ובמאפיינים נוספים ובתמורה מכסה את המבוטחים מפני מקרים כמו אבטלה, נכות, תאונות ועוד.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

אנשים רבים, בהגיעם לגיל מבוגר, מתקשים לבצע פעולות בסיסיות אשר מונעות מהן להתנהל באופן שגרתי ועצמאי. בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים ניתן להגיש

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי הוא פוליסה ביטוחית המוצעת ללקוחות קופות החולים מתוך הבנה כי הביטוח הסיעודי הפרטי יקר מאוד ולא מתאים לכולם. עורך דין תביעת ביטוח

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי

אין ספק שישנם הרבה דברים בחיים שלנו שאנחנו עושים מכורח הנסיבות ואפילו לא יודעים שיכולנו ליעל הרבה יותר את התהליך ולהרוויח ממנו הרבה יותר. בתחום

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?