עורך דין תביעות ביטוח סיעודי

ביטוח הוא עניין מורכב. מצד אחד, אמונה והכרה כי אנחנו נמצאים בבריאות שלמה ומסוגלים להתמודד עם כל, הסתכלות אופטימית וציפייה לעתיד וצד שני קודר בהרבה, או יותר נכון ריאלי בהרבה.

אלו אשר מחליטים לרכוש ביטוח, לא משנה בעבור מה, מכינים עצמם ליום בו משהו מחייהם יינזק, בין אם מדובר בגופו של המבוטח, ברכושו או בנכס בו הוא דר. רכישה של ביטוח סיעודי גם כן מתבסס על הנחות אלו, הכנה לקראת יום בו המבוטח לא יוכל להתנהל בכוחות עצמו ויהיה סיעודי.

מטרתו של הביטוח הסיעודי להבטיח למבוטחים סיוע כספי בעת הצורך, כלומר כאשר יהפכו בעקבות מצב רפואי להיות סיעודיים, באופן חלקי או באופן מלא. הפיצוי מהביטוח, אשר ניתן בהתאם לתביעה המוגשת בסיוע עורך דין תביעות ביטוח סיעודי, ניתן בצורת קצבה חודשית. גובה הקצבה מתחיל בכמה אלפי שקלים ויכול להגיע גם למעל עשרת אלפים שקלים. הפיצוי הוא כתלות במועד ההצטרפות, כלומר במועד רכישת הפוליסה וגם כן בחומרת המצב.

חוויתם מצב רפואי אשר הותיר אתכם סיעודיים? צריכים לתבוע את חברת הביטוח על מנת לקבל קצבת סיעוד עבור קרוב משפחה שלכם? אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לקבל ייעוץ וכמובן גם לקבל ליווי במהלך התביעה.

ביטוח סיעודי

כיום, בחברה המודרנית, אנשים אמנם חיים הרבה יותר שנים מאשר בעבר, אך במקביל גם עשויים להעביר יותר שנים בתור אנשים סיעודיים. כלומר, סביר להניח כי רוב האנשים בזקנותם יהיו סיעודיים ויצטרכו לעבור הרבה טיפולים, אשפוזים ואפילו עזרה יומיומית ממטפל סיעודי.

מתוך הבנה כי מגיל מסוים ומהמעבר להיות סיעודי קשה להתפרנס ולהרוויח מספיק כסף על מנת לממן את כל ההליכים הללו, ישנה קרן הפנסיה אשר מספקת קצבה חודשית מהכסף שנחסך כל השנים, אך זאת לרוב לא מספיק. כאן, נכנס הביטוח הסיעודי וגם עורך דין תביעות ביטוח סיעודי.

אדם סיעודי

המושג סיעודי, אדם סיעודי, מתייחס למצב רפואי בו אדם לא יכול להתנהל בכוחות עצמו ונדרש לעזרה. רוב האנשים יהיו סיעודיים בצורה כזאת או אחרת בזקנותם, בשנותיהם המאוחרות, אך גם אנשים צעירים שחווים מצבים רפואיים אשר מותירים בהם נכות כלשהיא, עשויים להפוך להיות סיעודיים ולהזדקק לעזרה על מנת להתקיים.

כאשר מדובר בתביעות שמעורב בהן עורך דין תביעות ביטוח סיעודי, לא תמיד ההתייחסות תוכל להיות גם למצב אשר נגרם מתאונה או מחלה בגיל צעיר, וחשוב שעורך הדין והמבוטחים ישימו לב לדקויות הללו.

עורך דין תביעות ביטוח סיעודי
עורך דין תביעות ביטוח סיעודי

עורך דין תביעות ביטוח סיעודי

כל אדם רשאי לבחור לרכוש ביטוח סיעודי אך לא בכל מצב סיעודי הוא יהיה זכאי לקבל בחזרה קצבה מחברת הביטוח. על מנת לבאר את הנושא כדאי להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח סיעודי, תפקידו גם להכין את התביעה, ובזאת להבין האם יש עילה לתביעת הביטוח לפני התנאים בפוליסה, וגם ללוות את המבוטח בתביעה מתוך הבנה כי הוא נזקק לעזרה גם בהליך מסוג זה.

פיצוי מחברת הביטוח

רכישת ביטוח סיעודי מבטיחה למבוטחים קבלת פיצוי מחברת הביטוח בעת הצורך, כלומר בעת המעבר להיות אדם סיעודי ומבוטח בפוליסת ביטוח סיעודי. תביעת החברת בסיוע של עורך דין תביעות ביטוח סיעודי והצלחה בתביעה, מתבטאות בפיצוי חודשי בגובה קבוע.

הפיצוי אמור לסייע למבוטח לכסות את הוצאות הטיפולים, ההליכים בבית החולים וגם הוצאות בעבור מטפל. גובה הקצבה תלוי בתנאים המפורטים בפוליסה ועל כן, עשוי להשתנות בין מבוטח למבוטח על פי פרטי התביעה והמצב.

תביעת חברת הביטוח בליווי עורך דין תביעות ביטוח סיעודי

על מנת בכלל לקבל את הפיצוי, לא מספיק רק להיות סיעודי, חברת הביטוח דורשת לנהל הליך מסודר של תביעה מולה. כאן נכנס לתמונה עורך דין תביעות ביטוח סיעודי. אופן התביעה משתנה בין חברה לחברה.

באופן כללי מדובר בהגשת טופס תביעה אשר מפורטים בו פרטיו האישיים של המבוטח וסיבת התביעה. מעבר לכך יש להגיש טפסי תיעוד וטפסים רפואיים אשר מפרטים על מצבו של המבוטח, זאת על מנת לקבוע כי אכן מדובר במצב סיעודי אשר דורש סיוע כלכלי בהתאם לפוליסה.

זכאות לפיצוי

לאחר הגשת התביעה חברת הביטוח בוחנת את פרטי התביעה ומחליטה האם אכן המבוטח עומד בדרישות לקבלת הקצבה ואם כן, מה היא חומרת מצבו ובהתאם גם כמה כסף תהיה הקצבה שלו. תפקידו של עורך דין תביעות ביטוח סיעודי להוכיח כי אכן מגיעה למבוטח קצבה חודשית וזאת על ידי הוכחה כי הוא עומד בתנאי הפוליסה עליו חתומים המבוטח וחברת הביטוח.

תנאי זכאות

עורך דין תביעות ביטוח סיעודי אשר מלווה מבוטח בתביעת החברה צריך להוכיח את התנאים המפורטים בפוליסה, אך בגדול מדובר באותם התנאים. לעיתים חברות הביטוח מקלות את התנאים אך באופן גורף מדובר בהוכחה כי המבוטח אינו מסוגל לבצע מספר מינימלי של פעולות יומיומיות אשר ביניהן שכיבה וקימה, מקלחת עצמאית, אכילה, שתייה וגם ישנה התייחסות לשליטה על הסוגרים. מעבר לכך, באם אדם מסוגל לעשות כל אלו אבל מאובחן עם אלצהיימר, גם כן הוא זכאי לקבל קצבת ביטוח סיעודי מחברת הביטוח.

תנאי אי זכאות

הגעה למצבים כמו שתוארו בפסקה הקודמת, כדוגמת אי יכולת לקום ולשכב לבד, יכולה להיגרם כתוצאה ממחלות הנגרמות בזקנה אך גם כתוצאה מנכות שנגרמה מתאונת דרכים או אפילו מתאונה אשר מוגדרת כתאונת עבודה. במקרים אלו, גם שילוב של עורך דין תביעות ביטוח סיעודי עשוי לא להוליד הצלחה בשל כך שהפוליסה לא מכסה מקרי סיעוד אלו. בעבור אלו ניתן לרכוש פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה או לפנות לביטוח הלאומי לקבלת אחוזי נכות.

הצטרפות לביטוח סיעודי

על מנת לקבל בעתיד, ולהתכונן ליום המחר בו אנשים עשויים להפוך סיעודיים מפאת הגיל בעיקר, ניתן לרכוש את הביטוח הסיעודי כבר החל מגיל 18. רכישת הביטוח יכולה להיעשות דרך חברת ביטוח פרטית, שם תותאם פוליסה לרוכש מבחינת תנאי הזכאות, גובה הקצבה וגם גובה התשלום החודשי שעל המבוטח לשלם על מנת לעמוד בהסכם ולהיות זכאי בעתיד לשכור שירותיו של עורך דין תביעות ביטוח סיעודי, לתבוע את חברת הביטוח ולקבל את הקצבה החודשית.

ביטוח קבוצתי

אופציה נוספת לרכישת ביטוח סיעודי היא אופציית הביטוח הקבוצתי. בשונה מביטוח פרטי אשר נרכש בחברת ביטוח פרטית, ביטוח קבוצתי נרכש דרך קופות החולים עצמן. על מנת להחליט איזו פוליסה לרכוש כדאי להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח סיעודי ולבחון את התנאים שמציעה חברת הביטוח הפרטית אל מול קופת החולים.

בעיקרון, כל קופות החולים מציעות את אותן התנאים אך השירות אשר נותנות שונה. ניתן לעבור בין קופות בהתאם לרצונו של המבוטח ואפילו מותר לרכוש פוליסת ביטוח מקופת חולים במקביל לפוליסה מחברת ביטוח פרטית.

גיל ההצטרפות

כאשר עורך דין תביעות ביטוח סיעודי מלווה תביעה, דרך החישוב שלו לאיזה פיצוי לדרוש עבור המבוטח תלויה בגיל ההצטרפות של המבוטח לביטוח הסיעודי. על מנת לקבוע מה תהיה גובה הקצבה, מעבר למצבו הרפואי הסיעודי של המבוטח, התביעה מסתכלת גם על הגיל בו הצטרף המבוטח לפוליסה. מדובר בשלושה גילאים עיקריים אשר הצטרפות מוקדמת לפוליסה, לפני גיל 49 מזכה בקצבה הגבוהה ביותר, אחר כך גיל 59 והקצבה הנמוכה ביותר תהיה עבור מצטרפים בגיל 60.

משך פיצוי וכיסוי

עוד אלמנט שחשוב לשים לב אליו ברכישת פוליסת ביטוח סיעודי הוא אלמנט משך הפיצוי. נניח כי אכן המבוטח הסתייע בשירותיו של עורך דין תביעות ביטוח סיעודי והם זכו בתביעה וכעת למבוטח מגיעה קצבה חודשית מהביטוח. אין מדובר בקצבה ללא הגבלה וחשוב לזכור זאת. לרוב יהיה מדובר בכיסוי למשך חמש שנים, אך יכול להיות כי יוגדר אחרת בפוליסה ובהתאם גם הכיסוי למבוטח בעת הצורך, יהיה שונה.

על מנת לקבל קצבה חודשית לסיוע כלכלי מחברת ביטוח בה אתם מבוטחים בפוליסת ביטוח סיעודי עליכם לתבוע את חברת הביטוח. בכל תביעה כדאי לערב עורך דין תביעות ביטוח סיעודי אשר ייתן לכם סיוע בירוקרטי בהכנת המסמכים לתביעה וגם במהלך התביעה עצמה ובאם יידרש בוועדת ערעורים. אל תישארו לבד אל מול חברת הביטוח, קצבת ביטוח סיעודי יכולה להקל מאוד את השינוי בחיים שלכם או של קרובי משפחתכם.

תביעת חברת ביטוח עשויה להיות מורכבת מבחינה בירוקרטית במקביל למורכבות הרגשית בעקבות המעבר למצב סיעודי. לצורך הקלת וייעול התהליך עורך דין תביעות ביטוח סיעודי מטעמנו ישמח לסייע לכם בכל ההליך, לכם נותר רק ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישה כבר עכשיו.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא
עורך דין תביעת סיעוד ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי בישראל מבטח כל אזרח ודורש תשלום חודשי כתלות בגובה השכר ובמאפיינים נוספים ובתמורה מכסה את המבוטחים מפני מקרים כמו אבטלה, נכות, תאונות ועוד.

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים

אנשים רבים, בהגיעם לגיל מבוגר, מתקשים לבצע פעולות בסיסיות אשר מונעות מהן להתנהל באופן שגרתי ועצמאי. בעזרת עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קשישים ניתן להגיש

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי הוא פוליסה ביטוחית המוצעת ללקוחות קופות החולים מתוך הבנה כי הביטוח הסיעודי הפרטי יקר מאוד ולא מתאים לכולם. עורך דין תביעת ביטוח

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי ילדים

ביטוח סיעודי הוא פוליסה אשר מבטיחה למבוטח קצבה חודשית בשלב שבו יהיה סיעודי ויצטרך סיוע כלכלי כדי להתמודד עם המצב. כאשר מדובר בביטוח סיעודי לילדים

עורך דין תביעת ביטוח סיעודי

אין ספק שישנם הרבה דברים בחיים שלנו שאנחנו עושים מכורח הנסיבות ואפילו לא יודעים שיכולנו ליעל הרבה יותר את התהליך ולהרוויח ממנו הרבה יותר. בתחום

מדריך תביעת ביטוח סיעודי

עולם הביטוח רחב מאוד החל מהביטוח הלאומי הממלכתי אשר ניתן לאזרחי המדינה בהתאם לתשלום חודשי ועד למגוון עצום של ביטוחים פרטיים הניתנים על ידי חברות

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?