עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש

באם אתם הורים לבני נוער בגילאי תיכון אתם ודאי מרגישים כמה מפחיד אך מרגש זה שהם מתחילים ללמוד נהיגה ואז גם מוציאים רישיון. בדומה לכך שלכם קשה לסמוך עליכם ולשחרר אותם לנהוג לבד, משרד התחבורה, המשטרה וכמובן, חברות הביטוח, מכירים כולם בכך שנהג חדש הוא נהג שעשוי להיות הרבה יותר מסוכן מכל נהג אחר.

אולי זאת הפזיזות, אולי האדרנלין ואולי באמת – כשתגדל תבין. לאור היות נהגים חדשים נהגים עם סיכון גבוה לתאונה, קיימות פוליסות ביטוח במיוחד עבורם ובהתאם גם עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש.

ביטוח נהג חדש יפצה אתכם בסכום כספי שיכסה את העלויות שהוצאתם על טיפול בנזקי גוף שלכם, או של הולך רגל שנפגע מהרכב שלכם. באם הנזק חמור מאוד, בהתאם גם עלויות הטיפול יהיו גבוהות יותר וכך גם ההשתתפות של חברת הביטוח שהיא בעצם הפיצוי.

קשה להגדיר באופן גורף מה יהיה גובה הפיצוי אך טווח העלויות נע בין כמה מאות שקלים כשמדובר בנזק קל, ויכול להגיע גם גבוה הרבה יותר, אפילו למעלה ממאה אלף שקלים. הילד שלכם ביצע תאונה בעודו נהג חדש? עליכם לתבוע את חברת הביטוח! אל דאגה, אנחנו נלווה אתכם בכל ההליך.

צרו איתנו קשר לקבלת ליווי של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש, משלב איסוף המסמכים, דרך הגשת התביעה ועד לקבלת הפיצוי. מחכים לכם.

מה המומחיות של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש?

כאשר תפגשו עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש תגלו שני דברים עיקריים, הוא עורך דין והוא מתמחה בתחום הביטוח ובנהגים חדשים בפרט. המיקוד בנהג חדש הוא בעצם מיקוד בכמה סוגים של ביטוחים אשר חברות הביטוח מתאימות לנהגים חדשים, כלומר כיסוי דומה לכיסוי של נהג ותיק אך לרוב כזה שיעלה יותר.

 

ביטוח נהג חדש

במסגרת החוק נהגים חדשים חייבים לבטח את הרכב שלהם בביטוח מתאים, זאת בשל ההנחה שנהגים אלו מסוכנים יותר ועל כן זקוקים לפוליסה מותאמת אליהם. ניתן לרכוש ביטוח נהג חדש בסיסי אשר הוא חובה בחוק, אך ניתן גם להרחיב אותו לביטוחים מקיפים יותר. באופן כללי יש שני סוגים עיקריים של דרכי רכישת הביטוח והבחירה ביניהם תלויה במי נוהג ברכב המבוטח.

עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש
עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש

הוספת ביטוח נהג חדש על ביטוח קיים

החוק בישראל קובע כי כל רכב חייב להיות מבוטח בביטוח חובה, על כן, באם הנהג החדש נוהג ברכב של ההורים, בהכרח הרכב הזה כבר מבוטח בביטוח חובה או אפילו בביטוח מקיף. למרות זאת, אין זה מכליל גם כיסוי עבור הנהג החדש ועל כן, חברות הביטוח מציעות להרחיב את הביטוח הקיים ולהוסיף כיסוי עבור נהג חדש. כאן עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש יתמקד בתביעה בנהג החדש, אך זאת יהיה כחלק מהביטוח של המבוגרים.

 

ביטוח זמני

מתוך הבנה שהרבה מהנהגים החדשים לא נוהגים הרבה ברכב של ההורים, לאור העובדה בהם כבר בצבא או פשוט שהרכב רוב הזמן בשימוש של ההורים, ישנה אפשרות נפוצה בקרב חברות הביטוח לרכוש ביטוח רכב לנהג חדש באופן זמני. כלומר באם עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש יגיש תביעה בשמכם לחברת הביטוח, היא תהיה קבילה רק אם בזמן שהנהג החדש ביצע את התאונה הביטוח הופעל.

 

עורך דין תביעות ביטוח ברכב לנהג חדש – ביטוח עצמאי

דרך נוספת לרכישת ביטוח רכב לנהג חדש, אשר בה יש לבחור באם הנהג ברכב מסוים הוא רק נהג חדש, לדוגמא באם לנער יש רכב משלו, ניתן לרכוש ביטוח נהג חדש לרכב. ביטוח נהג חדש אמנם מקיף את כל ביטוחי החובה שיש לרכוש לרכב, אך הוא גם מותאם לנהג חדש. תוכלו לעיין בכל ההצעות של חברות הביטוח ולבחור את הפוליסה שהכי מתאימה לתקציב שלכם, שימו לב שכל הכיסויים שנחשבים בגדר חובה נמצאים בה.

 

הגשת התביעה

בהמשך לכך שיש הרבה סוגים של פוליסות ושל ביטוחים עבור נהג חדש, כל חברת ביטוח עשויה לדרוש דברים שונים על מנת להגיש תביעה. בכל מקרה, השאירו זאת לעבודתו של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש. סביר להניח שתצטרכו להגיש מסמכים מסוימים, לרוב גם תעודים רפואיים אודות הנזק שנגרם, וגם למלא טופס תביעה מסודר שחברת הביטוח בונה לעצמה. כאן תחוו יתרון משמעותי אם יהיה לכם סיוע צמוד מעורך דין.

 

קבלת הפיצוי

המטרה של כל מה שהוזכר עד כאן הוא להבטיח ללקוחות חברות הביטוח, לנהגים החדשים, שהם יוכלו להתמודד כלכלית עם נזק שיגרם כתוצאה מתאונה שיעשה הנהג החדש. המטרה של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש היא להשיג לכם פיצוי שיהיה כרוך בכמה שפחות דמי השתתפות עצמית וכמה שיותר סיוע מחברת הביטוח עצמה. זאת כמובן תלוי במקרה, בפוליסה ובאיכות התביעה. תשאירו זאת למקצוענים!

כחלק מחוק ביטוח לכלי רכב מנועי נהג חדש מחויב בביטוח חובה מיוחד אשר לרוב גם עולה יותר. כאשר נהג חדש מבצע תאונה, הוא רשאי לתבוע את חברה הביטוח שלו על מנת שתפצה אותו בסכום כסף שיכסה לו את העלויות שהוציא על הטיפול בנזקים. אל תתמודדו לבד עם התביעה ופנו לקבלת ייעוץ של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש אשר גם מקצוען בתחום החוק והמשפט אך גם בתחום הביטוח.

 

בדומה לכל עבודה שיש לבצע, מומלץ להגיש תביעה לחברת הביטוח בסיוע של איש מקצוע ובמקרה זה של עורך דין תביעות ביטוח רכב לנהג חדש. התחילו מליצור עמנו קשר וגלו כמה התביעה בעצם פשוטה עם איש מקצוע.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח חובה

אמנם בישראל יש כמה ביטוחים שהם בגדר חובה, אך המושג ביטוח חובה מתייחס לביטוח רכב אשר מעוגן בחוק הישראלי כביטוח חובה. מתוך הבנה שנהיגה היא

עורך דין תביעות ביטוח למשאיות

משאית היא ללא ספק אחד מכלי הרכב המרשימים ביותר שניתן לפגוש על הכביש בדרכים. כלי רכב ענק שסוחב ומכיל כמויות מאוד גדולות של ציוד או

עורך דין תביעות ביטוח מונית

נהגי מוניות נתונים לסיכונים רבים מעבר לסיכונים שנהג רכב פרטי נתון אליהם וזאת עקב כך שהוא נמצא שעות רבות על הכביש ופוגש בהרבה אנשים זרים

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?