עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבר ביטוחי

מעבר לכך שחברות הביטוח מציעות פוליסות מותאמות אישית ואפשרות לכסות כמעט כל דבר שיש ברשותכם, הצעה שעשויה דווקא יותר לעניין חלק מכם היא התייחסות לכך שאין לכם עבר ביטוחי. כלומר, באם אתם רוכשים פוליסה או תובעים פיצויים בפעם הראשונה, חברות מסוימות עשויות להציע לכם דברים אטרקטיביים יותר.

בהמשך לכך, טיפול בתביעה של עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי אל מול טיפול בתביעה שהלקוח שלה בעל עבר ביטוחי, עשוי להוביל לתוצאות שונות.

כאשר מדובר בביטוח רכב חשוב להבדיל בין ביטוח חובה אשר מפצה בגין נזקים שנגרמו לבני אדם באם היו ברכב או נפגעו ממנו לבין ביטוח אשר מפצה בין נזקי רכוש וכיסויים נוספים.

כאשר מדובר בנזקי גוף, באם אדם חווה נזק מאוד חמור, חברת הביטוח עשויה לפצות אותה אפילו במאות אלפי שקלים, זאת נכון גם מבחינת רכוש, באם הרכב הלך לגמרי, היה יקר וגם מכוסה בביטוח אשר מעניק פיצוי גבוה במקרים שלא ניתן לתקן את הרכב ונדרש לקנות אחד חדש.

אתם נדרשים לתבוע את חברת הביטוח ואין לכם כלל עבר ביטוחי? לא בטוחים מאיפה להתחיל וכיצד להשתמש בכך שמדובר בתביעה הראשונה שלכם? למזלכם אנחנו מציעים לכם שירות של עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי בעל ניסיון אשר יהפוך את התביעה שלכם לפשוטה עבורכם מבחינה פרקטית, אך יותר רווחית.

 

מתי צריך עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי?

התשובה הפשוטה – כשתובעים את חברת הביטוח בהתאם לתנאים המפורטים בפוליסת ביטוח רכב לנהגים ללא עבר ביטוחי. אם נרד לעומק מיותר, תצטרכו עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי בכל שלב בהליך רכישת ביטוח רכב או הגשת תביעה בגין נזק הנגרם מרכב במקביל לכך שאתם מוכרים אצל חברת הביטוח כנהגים ללא עבר ביטוחי וכי חלק מתנאי הפוליסה שלכם מתייחסים לכך.

כעת נבין מה הוא העבר הביטוחי שחברות הביטוח מייחסות כל כך הרבה חשיבות.

 

מה זה עבר ביטוחי?

חברות הביטוח מבינות כי אמנם ישנו קו אחיד לכל הנהגים שהם מחויבים ברכישת ביטוח חובה אך לא כל הנהגים זהים בהתנהגותם על הכביש ובעלי סיכון דומה לתאונה ולנזק. עקב כך, מתבצע מעקב, ובהתאם גם ניתן להוציא דוחות, על תביעות שהוגשו על ידי לקוחות לחברת הביטוח על מנת לקבל פיצוי. כלומר כל הנזקים שנגרמו כתוצאה מהרכב המבוטח, הן לרכוש והן לבני אדם, אשר הלקוח גם פנה איתן לחברת הביטוח וקיבל ממנה פיצוי.

עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבר ביטוחי
עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבר ביטוחי

על מה העבר הביטוחי משפיע?

בפועל, העבר הביטוחי משפיע על העלות של הפוליסה אך גם על החידוש שלה, כלומר באם רכשתם פוליסת ביטוח כאשר היה לכם עבר ביטוחי נקי ובהתאם גם הפוליסה עלתה פחות, בעת מעמד חידוש הפוליסה, באם בזמן הזה צברתם תביעה ביטוחית, עלות הפוליסה צפויה לעלות בגלל שהתנאים והמאפיינים שלכם השתנו. חברות הביטוח תופסות אתכם כנהגים מסוכנים יותר, גם אם התביעה הייתה מול חברת ביטוח אחרת.

 

עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי קרוב

עקב כך שעלות הביטוח עולה בעקבות תביעה שהוגשה על ידי לקוח לחברת הביטוח, לעיתים מבוטחים נמנעים מלהגיש תביעה על מנת שלא תעלה להם העלות של הפוליסה. מנגד, חשוב לזכור כי עבר ביטוחי רלוונטי רק 3 שנים אחורה ועל כן, תוכלו להגיש תביעה ותוך 3 שנים מהגשתה, תחזרו להצטרך עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבר ביטוחי כאשר תצטרכו לתבוע חברה ולא עורך דין המתעסק בתביעות עם עבר ביטוחי.

 

מה נחשב כעבר ביטוחי?

הגדרנו כי כל תביעה המוגשת לחברת הביטוח נחשבת עבר ביטוחי וחשוב להתעכב על הנקודה הזאת. כאשר עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי מנהל תביעה בשם מבוטח אל מול חברת הביטוח שלו, לא משנה בגלל איזו עילה, בכל מקרה התביעה תירשם כעבר ביטוחי.

גם אם לצורך העניין הרכב נפגע מרכב אחר, נגנב או ניזוק ללא כל אשמה של הנהג. למרות שזה מעין מחטיא לנקודה של חברת הביטוח עקב כך שזאת לא מסמן נהג לא זהיר או מסוכן, עדיין ישנה החלטה גורפת שכל תביעה תשפיע על עבר ביטוחי, גם אם היא עם פחות אחריות מאחרות.

 

אז מה אפשר לעשות אם יש לי עבר ביטוחי?

קודם כל, בכלל לא מדובר במקרה מאוד קיצוני ובעייתי, למבוטחים רבים יש עבר ביטוחי והם ככל הנראה משלמים מעט יותר על הפוליסה שלכם. גם אם לא תעשו כלום, באיזה שהוא שלב יעברו שלושת השנים שבהן התיעוד נשאר ונראה לחברות ותוכלו לחדש את הפוליסה כך שהיא תהיה מותאמת לנהגים ללא עבר ביטוחי. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי אשר מבין בהליכים הללו וכיצד ליעל אותם.

חברות הביטוח מעין תורמות למאבק בתאונות הדרכים בכך שהן מבטיחות להוזיל את מחירי הביטוח עבור נהגים שלא חוו תאונות דרכים או נזקים כתוצאה מהן אשר גרמו להם לתבוע לקבלת פיצוי. נהגים ללא עבר ביטוחי אשר בסיוע עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי ניגשים לרכוש ביטוח, או כבר לתביעה עצמה, ימצאו עצמם במעמד טוב יותר שעשוי להשיג להם פיצוי גדול יותר.

זכרו כי באם הפעלתם את הביטוח, נרשם לכם עבר ביטוחי שעשוי לשנות את תנאי הפוליסה הנוכחיים שלכם.

 

באם אין לכם עבר ביטוחי אתם חייבים לנצל זאת לטובת ביטוח הרכב שלכם! עורך דין תביעות ביטוח רכב ללא עבור ביטוחי ידע לעשות זאת בצורה הכי טובה עבורכם כך שכל שנשאר לכם על מנת להוציא מכך את המרב הוא פשוט ליצור עמנו קשר, כבר עכשיו!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח חובה

אמנם בישראל יש כמה ביטוחים שהם בגדר חובה, אך המושג ביטוח חובה מתייחס לביטוח רכב אשר מעוגן בחוק הישראלי כביטוח חובה. מתוך הבנה שנהיגה היא

עורך דין תביעות ביטוח למשאיות

משאית היא ללא ספק אחד מכלי הרכב המרשימים ביותר שניתן לפגוש על הכביש בדרכים. כלי רכב ענק שסוחב ומכיל כמויות מאוד גדולות של ציוד או

עורך דין תביעות ביטוח מונית

נהגי מוניות נתונים לסיכונים רבים מעבר לסיכונים שנהג רכב פרטי נתון אליהם וזאת עקב כך שהוא נמצא שעות רבות על הכביש ופוגש בהרבה אנשים זרים

מדריך תביעת ביטוח רכב

כנראה שכולכם יודעים באופן בסיסי לפחות מה הוא ביטוח רכב בשל העובדה שהוא חובה במדינת ישראל ונהיגה בלעדיו היא עבירה על החוק. בהמשך לכך, שכנראה

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?