עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי

נראה שהיום כמעט כל דבר שיש לנו אנחנו מבטחים, החל מאת החיים שלנו וכלה בדירה, בבריאות ובמשכורת שלנו. כחלק מכל הביטוחים הללו, אנחנו מבטחים גם את הרכב שלנו וזאת במסגרת חוק במדינת ישראל – כל כלי רכב ממונע חייב להיות מבוטח בביטוח חובה.

אך כאן הסיפור הביטוחי לא נגמר, חברות הביטוח מציעות להגדיל ולהרחיב את הכיסויים כך שכל אחד יכול לבחור מה וכמה לבטח ובאם אתם נהגים של משאיות הנושאות ציוד כבד, כדאי שתכירו את ביטוח ציוד מכני הנדסי.

עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי אמון על תביעת חברת הביטוח עבור לקוחותיו והשגת פיצוי בגין נזק שנגרם למה שמבוטח בפוליסה. בגלל שציוד מכני הנדסי עשוי להיות מאוד יקר, וכל נזק אפילו קטן בו עלול לפסול אותו או לדרוש תיקון מקיף שלו, בהתאם גם הפיצוי עשוי להיות גבוה, אפילו בגובה של עשרות אלפי שקלים.

המטרה של הפיצוי לכסות את ההוצאות שהיו לנהג על תיקון הציוד וכאשר ההוצאות גבוהות מאוד, בהתאם גם הפיצוי יהיה מאוד גבוה.

נזק הנגרם לציוד הוא תמיד מצער וגורר עמו נזק כלכלי לאור העובדה שצריך לתקן אותו ולשלם בעבור כך כסף. כחלק מהתשלום שתצטרכו לשלם תוכלו לקבל פיצוי מחברת הביטוח – באם אתם מבוטחים בהתאם. סבורים כי מגיע לכם פיצוי? אל תוותרו עליו, אנחנו כאן לשירותכם!

עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי

התפקיד של עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי הוא להיות איש המקצוע המלווה לקוחות של חברות ביטוח בשלב הגשת תביעה בגין נזק שנגרם לציוד מכני הנדסי שנמצא בבעלות הלקוח. היתרון שיש לאיש מקצוע זה הוא הידע הרחב שלו הן בתחום המשפט והחוק וכחלק מכך הליכי תביעות, אך הן בעולם הביטוח ובייחוד בפוליסות המבטחות ציוד מכני הנדסי.

 

מה זה ציוד מכני הנדסי?

יכול להיות שפגשתם את המונח עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי דווקא בתור עורך דין תביעות ביטוח צ.מ.ה שזה כמובן ראשי תיבות האחד של השני. הכוונה בציוד מכני הנדסי הוא לכל ציוד, מכשירים, אשר מורכבים על גבי כלי הרכב (או שהם כלי הרכב עצמו). כך שכאשר הם נוסעים בכביש, או מבצעים פעילות מקצועית כלשהיא, הם עשויים להינזק וזאת מבוטח בביטוח.

עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי
עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי

דוגמאות לציוד מכני הנדסי

  1. מנופים.
  2. מכשירים וציוד לצורך הרמה.
  3. טרקטורים.
  4. מחפרים.
  5. מכבשים.
  6. מערבלי בטון.
  7. ציוד לעבודות כבישים כדוגמת סלילת כבישים.
  8. ציוד לעבודות עפר.

 

מתי צריך לבטח ציוד מכני הנדסי?

טרם ניגשתם לתביעה אתם בכלל מתלבטים האם לבטח את הציוד שלכם בביטוח. קודם כל, הפוליסה הזאת מתאימה לנהגים אשר מחזיקים בסוג כזה של ציוד והוציאו עליו הרבה כסף, אך שבהתאם הם מכניסים מספיק כסף כדי לשלם על הביטוח ועדיין להישאר מאוזנים כלכלית.

בגלל שהציוד מאוד מוכר, והסבירות שהוא ינזק יחסית גבוה לאור העובדה שהוא נוסע על הכביש ועובר ממקום למקום, דווקא ביטוחו על ידי תשלום סמלי בכל חודש וקבלת פיצוי גדול במקרה הצורך, יכול להיות מיטבי עבור עסקים במקרה שהציוד אכן יינזק.

 

מה מכוסה בביטוח ציוד מכני הנדסי?

על מנת שאכן עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי ששכרתם למשימה יוכל להשיג עבורכם את הפיצוי, הנזק אשר נגרם לציוד שלכם חייב להיגרם כתוצאה מאחד מהגורמים אשר מפורטים בתנאי הפוליסה, לדוגמא במקרה של רעידת אדמה, נזק בלתי צפוי לרכוש וגם כמובן באם הוא פשוט נאבד או נגנב על ידי אדם אחר.

 

מתי צריך עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי?

במידה ואכן החלטתם לבטח את הציוד שלכם בפוליסת ביטוח מתאימה, השאלה הבאה היא מתי תזדקקו לשירותו של עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי. בעיקרון, במקרה שבו הציוד שלכם ניזוק ואתם צריכים להתחיל בהליך תביעה על מנת להוכיח כי אכן מגיע לכם פיצוי וגם כמה שיותר גדול, אך גם במידה ואתם רוצים להתייעץ על פוליסת ביטוח מסוג זה עם איש מקצוע אשר מבין בעולם הזה.

 

ביטוח צד ג'

בדומה לכמעט כל ביטוח, גם לסוג ביטוח זה ישנה הרחבה לביטוח צד ג'. כאן הכוונה למקרים בהם הציוד ששייך ללקוח פגע בציוד אחר, לדוגמא בעת שימוש במנוף נפגע רכוש של אדם אחר.

בגלל שהאדם האחר לא אחראי לנזק, הוא עתיד לתבוע את מי שפגע בו לשלם לו פיצויים, במקום שהלקוח שפגע ברכוש ישלם את הפיצויים, הוא יכול לתבוע את חברת הביטוח שלו (במקרה שיש לו פוליסת צד ג') ולקבל סיוע בכיסוי העלויות של הרכוש האחר שנפגע, למרות שהרכוש האחר לא בהכרח מבוטח גם כן באותו חברת ביטוח או מבוטח בכלל.

אתם משלמים בכל חודש, או מדי שנה, סכום קבוע לחברת הביטוח שלכם על מנת שיום אחד תוכלו לתבוע את החברת ולקבל את הכסף חזרה. באם הציוד המכני הנדסי שלכם נפגע, זה הזמן להפעיל את חברת הביטוח ולקבל ממנה כסף בחזרה, בסכום שבקלות יכול להיות הרבה יותר גבוה מהתשלומים המצטברים שלכם לחברה.

את כל תהליך התביעה מומלץ לעשות בסיוע של עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי אשר מכיר את סוגי הפוליסות ואת הליכי תביעות חברות הביטוח.

 

אצלנו תמצאו שורה של אנשי מקצוע אשר מוסמכים להיות עורך דין תביעות ביטוח ציוד מכני הנדסי. נשמח לסייע לכם בכל הקשור להליכי תביעות של חברות הביטוח ובייחוד כאשר מושא התביעה הוא ציוד מכני הנדסי היושב על כלי הרכב שלכם. צרו עמנו קשר כבר עכשיו להתחלת הדרך!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח חובה

אמנם בישראל יש כמה ביטוחים שהם בגדר חובה, אך המושג ביטוח חובה מתייחס לביטוח רכב אשר מעוגן בחוק הישראלי כביטוח חובה. מתוך הבנה שנהיגה היא

עורך דין תביעות ביטוח למשאיות

משאית היא ללא ספק אחד מכלי הרכב המרשימים ביותר שניתן לפגוש על הכביש בדרכים. כלי רכב ענק שסוחב ומכיל כמויות מאוד גדולות של ציוד או

עורך דין תביעות ביטוח מונית

נהגי מוניות נתונים לסיכונים רבים מעבר לסיכונים שנהג רכב פרטי נתון אליהם וזאת עקב כך שהוא נמצא שעות רבות על הכביש ופוגש בהרבה אנשים זרים

מדריך תביעת ביטוח רכב

כנראה שכולכם יודעים באופן בסיסי לפחות מה הוא ביטוח רכב בשל העובדה שהוא חובה במדינת ישראל ונהיגה בלעדיו היא עבירה על החוק. בהמשך לכך, שכנראה

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?