עורך דין תביעות ביטוח מקיף

במדינת ישראל קיים חוק אשר מחייב כל נהג לבטח את הרכב שלו בביטוח רכב. עם השנים הפך ביטוח זה שהוא חובה לביטוח בסיסי, וחברות ביטוח רבות מציעות להגדיל את הביטוח, ולהרחיב אותו לביטוח מקיף.

בגלל שעבור רבים המילה ביטוח, והמשמעות שלה, נשמעים מעין כמו סינית או אפופים באי ודאות, לרשותכם אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום. בין אלו תוכלו למצוא את עורך דין תביעות ביטוח מקיף אשר מעבר למקצועיות שלו בביטוח, הוא גם בעל הבנה בהליכי תביעות ובחוקי המדינה.

ביטוח מקיף אכן מקיף הרבה סיכונים ואירועים עתידיים אפשריים ועל כן גובה הפיצוי מאוד משתנה בין תביעה לתביעה. גובה הפיצוי יכול להיות כמה מאות או אלפי שקלים כאשר מדובר בכיסוי עבור פגיעה קלה מהרכב או נזק גוף יחסית קל, אך כאשר מדובר בפיצוי עבור איבוד כללי של הרכב או פגיעה מסיבית, בהחלט תוכלו לקבל פיצוי גם בגובה של עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים.

מתלבטים איזה ביטוח לרכוש? לא בטוחים שביטוח מקיף יכול לסייע לכם? עורך דין תביעות ביטוח מקיף כאן בדיוק בשבילכם. פנו אלינו לקבלת ליווי החל מרגע רכישת הפוליסה וכמובן גם בשלב תביעת חברת הביטוח, הכנת התביעה וערעורים בעת הצורך.

עורך דין תביעות ביטוח מקיף

איש מקצוע אשר מוגדר בתור עורך דין תביעות ביטוח מקיף הוא קודם כל עורך דין בעל ידע במשפטים ואישור עבודה בתחום, אך במקביל הוא בהכרח גם מבין בתחום ביטוח הרכב, בדגש על ביטוח מקיף, כלומר כל הביטוחים שניתן להוסיף על גבי ביטוח החובה שהמדינה מחייבת כל כלי רכב להיות מבוטח בו.

 

ביטוח רכב מקיף

כחלק מרכישת פוליסת ביטוח רכב מקיף, חברות הביטוח מציעות כל מיני מסלולים וכל מיני אפשרויות לבחירה בפוליסה. תוכלו לבנות לעצמכם השלמה לביטוח החובה ולסמוך על עורך דין תביעות ביטוח מקיף שהוא יבין בכל סוג כיסוי שתבחרו. כעת נסקור כמה כיסויים שחברות הביטוח מציעות לקהל לקוחותיהן.

עורך דין תביעות ביטוח מקיף
עורך דין תביעות ביטוח מקיף

רכב חלופי

כיסוי עבור רכב חילופי הוא כזה אשר מבטיח סיוע כלכלי מחברת הביטוח על מנת לשלם בעבור רכב חלופי, מתוך הבנה שכאשר הרכב המבוטח נפגע כתוצאה ממעורבות בתאונת דרכים, פריצה או אפילו גניבה, הנהג נדרש בתשלום עבור רכב חלופי על מנת שיוכל להמשיך להתנייד.

גם כאן, יש צורך בתביעת חברת הביטוח בסיוע עורך דין תביעות ביטוח מקיף על מנת לקבל את הסיוע או החזר על הוצאות רכב חלופי. לא מדובר בהליך כל כך פשוט, חברת הביטוח מתנה את הכיסוי בתנאי שהרכב נלקח למוסד אשר לחברה יש הסדר איתו, מומלץ להיעזר בשירות עורך דין תביעות ביטוח מקיף על מנת לברר את הזכאות שלכם.

 

שירותי דרך וגרירה

כיסוי זה כנראה לא בהכרח יצריך מעורבות של עורך דין תביעות ביטוח מקיף אך באם ההליך לא מתנהל כראוי הוא בהחלט הכתובת. כיסוי עבור שירותי דרך וגרירה מבטיח למבוטחים סיוע במקרה שיתקעו בדרך או שיאלצו לקבל עזרה בזמן אמת לאור תקלה טכנית אשר מונעת מהרכב המבוטח לנוע. לרוב מדובר בשירות של 7\24 בכל רחבי הארץ – גרירה ושירותים נוספים כמו החלפת גלגל, תקלות מנוע ומקרים נוספים.

 

עורך דין תביעות ביטוח מקיף – טוטאל לוסט

סוג הכיסוי הזה הוא כנראה הכיסוי אשר עתיד לפצות אתכם בסכום הגבוה ביותר באם תגיעו למצב שכזה. הכיסוי מבטיח לסייע לרכוש רכב חדש במקרה שהרכב שהיה מבוטח נהרס לגמרי וכבר לא ניתן לתקן אותו ובטח לא לנסוע בו. הכיסוי לא מבטיח תשלום מלא עבור הרכב, ותלוי בכל מיני תנאים – בגלל המורכבות של הפוליסה וריבוי התנאים, מומלץ מאוד לשלב בתביעה עורך דין תביעות ביטוח מקיף.

 

כיסוי צד ג'

כאשר מדברים על צד ג' בשפה המקצועית, הכוונה לכל צד שלישי שהוא אינו חברת הביטוח או המבוטח. כאן מובטח למבוטח כיסוי עלויות במקרה שהרכב המבוטח גרם נזק לצד שלישי, גם אם לרכב עצמו (זה שמבוטח) לא נגרם שום נזק.

באם הילד שלכם פגע ברכב של אחר ביציאה מהחנייה ואתם נדרשים לשלם כמה מאות שקלים לרכב השני, חברת הביטוח מתחייבת לסייע לכסות את העלויות הללו, למרות שרכבכם כלל לא נפגע. לכן לפני שאתם משלמים על נזק שגרם הרכב שלכם, מומלץ להיוועץ עם עורך דין תביעות ביטוח מקיף.

 

כיסוי מפתחות

ודאי תשמחו לגלות כי כחלק מביטוח הרכב שלכם, אתם בהחלט יכולים גם לבטח את המפתחות של הרכב שלכם. במקרה של גניבה או אובדן המפתחות, כיסוי זה יאפשר לכם לתבוע את חברת הביטוח בעזרת עורך דין תביעות ביטוח מקיף, ולקבל כיסוי עלויות המפתח – שכפול, החלפת מפתח או החלפת מנעול.

גם במידה ותצטרכו פורץ מנעולים על מנת לפתוח את הרכב (בשל אובדן המפתח) חברת הביטוח עתידה להחזיר לכם את העלות שהוא לקח.

על מנת לקבל מענה מחברת הביטוח מבחינה כספית, כלומר פיצוי על פי הפוליסה שעליהם אתם משלמים וחתומים, עליכם לתבוע את חברת הביטוח.

בהליך מומלץ לשלב עורך דין תביעות ביטוח מקיף שיכין את התביעה בצורה מיטבית ויעילה ואולי הכי חשוב – יקל עליכם בהתמודדות עם הפגיעה או האובדן שחוויתם. תביעת חברת הביטוח היא הכרחית על מנת לקבל את הפיצוי אך אתם לא חייבים לתבוע את החברה לבד ולנהל את כל ההליך לבד.

התמודדות מול חברת ביטוח בעקבות תאונת דרכים, יכולה להיות חוויה לא פשוטה מבחינה רגשית אך בסבירות גבוהה עשויה גם להיות לא פשוטה בירוקרטית. פנו אלינו לקבלת ליווי בהליך התביעה – סיוע של עורך דין תביעות ביטוח מקיף מקצועי, מומחה ובעל ניסיון.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח חובה

אמנם בישראל יש כמה ביטוחים שהם בגדר חובה, אך המושג ביטוח חובה מתייחס לביטוח רכב אשר מעוגן בחוק הישראלי כביטוח חובה. מתוך הבנה שנהיגה היא

עורך דין תביעות ביטוח למשאיות

משאית היא ללא ספק אחד מכלי הרכב המרשימים ביותר שניתן לפגוש על הכביש בדרכים. כלי רכב ענק שסוחב ומכיל כמויות מאוד גדולות של ציוד או

עורך דין תביעות ביטוח מונית

נהגי מוניות נתונים לסיכונים רבים מעבר לסיכונים שנהג רכב פרטי נתון אליהם וזאת עקב כך שהוא נמצא שעות רבות על הכביש ופוגש בהרבה אנשים זרים

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?