עורך דין תביעות ביטוח מונית

נהגי מוניות נתונים לסיכונים רבים מעבר לסיכונים שנהג רכב פרטי נתון אליהם וזאת עקב כך שהוא נמצא שעות רבות על הכביש ופוגש בהרבה אנשים זרים כחלק מעבודתו. בגלל היות המונית כלי רכב ממונע היא חייבת להיות מבוטחת בביטוח חובה בגדר חוק, אך ביטוח זה יקר הרבה יותר מביטוח רגיל לאור הסיכון הגבוה יותר שמונית נתונה אליו.

למרות השוני במחירים, הליך התביעה די דומה כך שהוא עשוי להיות מאוד מסובך עבור אנשים שלא מבינים לעומק בתביעות ובביטוחים. לצורך כך, הכירו את עורך דין תביעות ביטוח מונית, הפתרון לאי הודאות שלכם בנושא.

למרות שביטוח מונית עולה יותר כסף עבור הלקוחות שרוכשים אותו, כאשר המונית ניזוקה, או הנהג שנוהג בה, הפיצוי לרוב יהיה זהה באם המקרה היה קורה ברכב פרטי רגיל. על כן, גם בביטוח מונית ישנה תלות בין חומרת הנזק שנגרם לנוכחים ברכב, להולכי רגל או לרכב עצמו ובאם היה מבוטח בביטוח מקיף, גם לדברים נוספים שמכוסים בפוליסה.

באם הנזק קל הפיצוי סביר להניח שיהיה כמה מאות שקלים, אך במקרים חמורים מאוד הפיצוי מהחברה עשוי להגיע גם מעל מאה אלף שקלים.

נהגי מוניות? חוויתם נזק במונית או נזק גופני כתוצאה ממעורבות המונית שלכם בתאונת דרכים? אתם לא לבד! מגיע לכם פיצוי מחברת הביטוח לה שילמתם במשך זמן רב בתנאי שתגישו תביעה מסודרת ומשכנעת אודות המקרה. אנחנו כאן לסייע לכם בכל שלבי התביעה, מזמן קצר אחרי המקרה ועד שתקבלו את הפיצוי הנכסף.

עורך דין תביעות ביטוח מונית

הגדרת תפקידו של עורך דין תביעות ביטוח מונית מורכבת משני מאפיינים עיקריים. ראשית, מדובר בעורך דין, ולכן תוכלו לסמוך עליו בכל הקשור לסדר וארגון, הגשת תביעה ושמירה על הליך תקין אל מול החוק. שנית, מדובר באיש מקצוע אשר מבין לעומק בעולם הביטוחים ובאם עוסקים ספציפית בתפקידו של עורך דין תביעות ביטוח מונית, אז הבנה בביטוח מונית וכיצד מקבלים פיצוי בצורה היעילה ביותר.

 

מה זה ביטוח מונית?

אולי תופתעו לגלות שמדובר בביטוח זהה לביטוח רכב, אך השוני בו הוא היות הביטוח של מונית. בפועל, מה מבוטחים אותם הכיסויים, אך לרוב השוני הוא שביטוח מונית עולה הרבה יותר. כאשר תשכרו את שירותיו של עורך דין תביעות ביטוח מונית הוא בעצם יגיש תביעה דומה מאוד לעורך דין אשר מתעסק בביטוח רכב, לאור העובדה שבשני המקרים מדובר ברכב פרטי, פשוט לייעוד שונה.

עורך דין תביעות ביטוח מונית
עורך דין תביעות ביטוח מונית

אילו ביטוחי מונית קיימים?

  1. ביטוח חובה – כל כלי רכב ממונע, וביניהם כמובן שגם מונית, מחויבים בביטוח אשר מכסה עלויות עבור נזקי גוף שנגרמו לנוכחים ברכב (נהג + נוסעים) ולהולכי רגל אשר נפגעו מהרכב המבוטח.
  2. ביטוח צד ג' – תוספת לביטוח חובה (ביטוח רשות) מכסה נזקים שנגרמו לרכוש של אדם אחר שאינו היה ברכב או נהג בו, לדוגמא באם הרכב המבוטח פגע ברכב אחר וגרם לו לנזק.
  3. ביטוח מקיף – מכיל בתוכו גם ביטוח צד ג'. נוסף עליו, ניתן להרכיב פוליסות עם כיסויים מיוחדים כדוגמת כיסוי עבור אובדן מפתחות הרכב, גניבה, שבירת מראות וכו'.

 

למה ביטוח מונית עולה יותר?

ציינו קודם כי ביטוח מונית עולה יותר וכעת נבהיר מדוע רוב חברות הביטוח, אם לא כולן, אכן נוהגות כך.

  1. זמן על הכביש – עקב כך שמונית היא תחבורה ציבורית והיא התעסוקה של הנהג, המונית נמצאת הרבה יותר שעות על הכביש מאשר רכב פרטי סטנדרטי, על כן, הסיכון הסטטיסטי שלה להיפגע הרבה יותר גדול.
  2. רווח מנסיעה – רכב פרטי רגיל משמש עבור תחבורה של הבעלים שלו, לעומת זאת – מונית משמשת כעסק של הבעלים, על כן הגיוני שגם נהג מונית ישלם יותר לחברת ביטוח המבטחת את הרכב שלו, כי היא בעצם מעין מבטחת את העסק.
  3. ותק ותקינות – המונית נמצאת המון שעות על הכביש, ומעבר לכך שהסיכון שלה להיפגע גדל, גם השחיקה שלה והחדישות שלה נשחקת מאוד מהר, הקילומטרים מטפסים בכל יום ותקינות של המונית יורדת בקצב גבוה יותר בגלל השימוש התכוף בה של הנהג שלה.

 

מתי ליצור קשר עם עורך דין תביעות ביטוח מונית?

באם אתם נהגי מונית, במשך זמן ממושך אתם משלמים באופן קבוע לחברת הביטוח על מנת שתבטח אתכם במקרה של נזק לבני אדם מהמונית שלכם, או באם הגדלתם את ההיקף גם לרכוש. כאשר נגרם נזק כל שהוא אשר מבוטח בחברת הביטוח זה בדיוק הזמן ליצור קשר עם עורך דין תביעות ביטוח מונית וזאת על מנת להתחיל תהליך של תביעה המוגשת לחברת הביטוח שלכם, סופו של התהליך הוא קבלת פיצוי מחברת הביטוח לצורך כיסוי עלויות.

מדינת ישראל מחייבת כל מונית להיות מבוטחת בביטוח חובה בהתאם להיות כלי רכב ממונע. כמובן שתוכלו להגדיל ולהרחיב את הכיסויים מעבר לביטוח החובה ולבטח סיכונים נוספים שעתידים להתרחש למונית שלכם ולכם בהיותכם נוהגים בה.

באם המונית אכן הייתה מעורבת בתאונת דרכים, חברת הביטוח מחויבת לפצות אתכם בהתאם לתנאים המפורטים בפוליסה. על מנת למצות את הליך התביעה מול החברה, ולהקל עליכם, מומלץ לשכור שירותיו של עורך דין תביעות ביטוח מונית – תופתעו כמה קל יהיה לקבל את הפיצוי.

 

גם אם חוויתם נזק יחסית קל במונית שלכם שאתם יכולים לכסות בעצמכם, אל תוותרו על קבלת פיצוי וסיוע מחברת הביטוח שלכם, זה מגיע לכם! אנחנו כאן לעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם, כך שתחסכו מעצמכם בירוקרטיות ומשימות נוספות, תתמקדו בתיקון ושיקום והפיצוי יגיע. צרו עמנו קשר כבר עכשיו, מחכים לשמוע מכם!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח חובה

אמנם בישראל יש כמה ביטוחים שהם בגדר חובה, אך המושג ביטוח חובה מתייחס לביטוח רכב אשר מעוגן בחוק הישראלי כביטוח חובה. מתוך הבנה שנהיגה היא

עורך דין תביעות ביטוח למשאיות

משאית היא ללא ספק אחד מכלי הרכב המרשימים ביותר שניתן לפגוש על הכביש בדרכים. כלי רכב ענק שסוחב ומכיל כמויות מאוד גדולות של ציוד או

מדריך תביעת ביטוח רכב

כנראה שכולכם יודעים באופן בסיסי לפחות מה הוא ביטוח רכב בשל העובדה שהוא חובה במדינת ישראל ונהיגה בלעדיו היא עבירה על החוק. בהמשך לכך, שכנראה

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?