עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי

למרות שהתחבורה הציבורית בישראל מתקדמת ומתפתחת, עדיין ניתן לראות כמות מאוד גבוהה של מכוניות פרטיות על הכביש אשר נותנות תחושה כי לכל אחד יש מכונית איתה הוא מתנייד. כחלק מבעלות על מכונית בעל הרכב חייב לבטח אותה בביטוח חובה וזאת בגדר חוק.

עולם פוליסות הביטוח הוא עולם מאוד רחב אשר מתפתח עם השנים, וכחלק מכך, גם הביטוחים לרכב פרטי הורחבו וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של פוליסות ביטוח לרכב פרטי אשר לכל אחת כיסויים ותנאים אחרים.

תביעת חברת ביטוח נעשית על ידי מבוטח על מנת לקבל מהחברה פיצוי כספי שיסייע למבוטח לכסות הוצאות שנדרש אליהן בעקבות תאונת דרכים שאירתע בזמן שנהג ברכב. הפיצוי אמור להיות בגובה העלויות שהמבוטח הוציא ועל כן, במקרים שהרכב ניזוק לגמרי (והיה מבוטח בביטוח מתאים) הפיצוי יכול להיות אפילו גבוה ממאה אלף שקלים. במקרים שהנזקים קלים יותר, הפיצוי יהיה נמוך יותר בהתאם.

הרכב שלכם היה מבוטח בתאונת דרכים? חוויתם נזקי גוף או שהרכב עצמו ניזוק? מגיע לכם פיצוי מחברת הביטוח, אך זאת תלוי בהגשת תביעה לחברה ודרישה לקבל סיוע בהתאם לפוליסה. אנחנו מציעים לכם שירות של עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי שילווה אתכם בהליך התביעה.

עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי

חשוב להבין כי כאשר מדובר בעורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי, ישנם שני סוגים עיקריים של פוליסות ביטוח אשר עורך דין זה יוכל לתת לכם מענה עוברם – סוג פוליסה אחד שהיא חובה וסוג פוליסה שני שהוא רשות. כמובן שאתם מחויבים ברכישת ביטוח חובה לרכב שלכם, וזאת מעוגן בחוק, וכמובן שאתם זכאים ורשאים לבחור לבטח את הרכב הפרטי שלכם בביטוח מקיף יותר וזכותכם גם שלא.

 

ביטוח חובה

חובתם של כל האנשים בישראל אשר נוהגים ברכב, לא משנה עם איזה ותק ובאיזה גיל, לבטח את הרכב בו הם נוהגים. נהיגה ברכב ללא ביטוח חובה היא עבירה על החוק. הכיסוי שכולם מחויבים לרכוש הוא כיסוי עבור נזקי גוף, הן כאלה של הנוכחים ברכב המבוטח והן בהולכי רגל אשר עשויים להיפגע מהרכב המבוטח. כל זאת מעוגן בחוק ביטוח לכלי רכב ממונע אשר עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי מכיר היטב, אך חשוב שגם אתם תכירו!

עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי
עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי

עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי – כיסויים נוספים

אם חס וחלילה אכן תהיו מעורבים בתאונה, מעבר לסיכון שקיים עבורכם ועבור הולכי רגל בכביש, סביר להניח שגם הרכב שלכם, או רכוש של אדם אחר, יפגעו ועל כן חברות הביטוח מציעות לכם להגדיל את הביטוח ולהוסיף כיסויים נוספים שיכסו עוד סיכונים אפשריים.

באם לדוגמא תכסו גם פגיעה ברכב שלכם ואכן הוא יפגע, כאשר עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי יתבע עבורכם את חברת הביטוח, הוא יוכל לדרוש פיצוי גם עבור הנזקים הגופניים שחוויתם, אך גם עבור תיקון הרכב שלכם.

 

ביטוח מקיף עבור רכב פרטי

הכיסויים הנוספים הללו נקראים בשם כולל – ביטוח מקיף. עיקר הכיסויים אשר מתווספים מתקשרים לרכוש (בעוד ביטוח חובה מתקשר רק לנזקי גוף) מתוך הבנה שתיקון רכב או אפילו החלפת רכב, עשויים לעלות המון כסף עבור המבוטח שלא צפה את ההוצאה הזאת וגם לא בהכרח אשם בה. חברות הביטוח מכוונות את בעלי הרכבים לתקן את הרכב במוסכים ספציפיים אשר יש להן הסדר איתם ובהתאם דורשות השתתפות עצמית נמוכה יותר.

 

ביטוח צד ג'

כחלק מביטוח מקיף, לרוב ניתן כחלק מהפוליסה גם ביטוח צד ג', כלומר באדם או ברכוש שלא שייך למבוטח אך באשמת הרכב שלו ניזוקו. כאשר תיגשו לתביעה עם עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי אשר עוסקת בנזקים שנגרמו לצד ג', המטרה שלכם ביחד תהיה לקבל פיצוי על מנת שתעבירו אותו למי שכן נפגע בתאונה. באם אתם לא מבוטחים בצד ג', לא תהיו זכאים בפיצוי מהחברה בגלל שאתם בעצמכם, המבוטחים, לא חוויתם נזקים.

 

שירותים נוספים

בשנים האחרונות, חברות הביטוח מבינות כי יש אנשים מחפשים לרכוש בפוליסה אחת הרבה שירותים וכיסויים שיועילו להם בהמשך באם יהיה צורך. על כן, כחלק מביטוח מקיף, או בנוסף, לקוחות יכולים לשלם גם בעבור כך שחברות הביטוח יסייעו להם, בחינם או בהשתתפות עצמית נמוכה, במידה והמבוטח יתקע עם הרכב באמצע הדרך ויצטרך עזרה דחופה.

 

איך תובעים את חברת הביטוח?

לאחר שסקרנו אילו ביטוחים קיימים ומוצעים ללקוחות על ידי חברות הביטוח, נכיר מה היא בצעם תביעת חברת ביטוח. לא מדובר בתביעה שמצריכה הגעה לבית משפט, אלא במעין טופס אינטרנטי שהמבוטח צריך למלא (בצירוף מסמכים הרלוונטיים לתביעה). נשמע לכם מסובך? אל דאגה! זאת בדיוק העבודה של עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי. זכרו כי כל חברת ביטוח דורשת הליך שונה אך סך הכל כל ההליכים די דומים.

תאונות דרכים הן אירוע מאוד נפוץ במדינת ישראל ובעולם כולו, סביר להניח שבמהלך חייכם תתקלו באיזה שהיא פגיעה, אפילו קלה מאוד, ברכב הפרטי שלכם, בעודכם נוהגים בו או גם כשלא. זכרו כי כל עוד אתם מבוטחים בפוליסת ביטוח לרכב פרטי מגיע לכם, לאחר תביעה בסיוע עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי, לקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח על מנת לעזור לכם לכסות את ההוצאות שהתאונה דרשה מכם.

הרכב הפרטי שלכם היה מעורב בתאונת דרכים? זיהיתם שריטה או פגיעה ברכב שלכם? אל תהססו ליצור עמנו קשר, אתם לא לבד! אצלנו תקבלו ליווי צמוד של עורך דין תביעות ביטוח לרכב פרטי אשר ילווה אתכם בכל שלבי התביעה כך שתוכלו להוציא את המרב מחברת הביטוח.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח חובה

אמנם בישראל יש כמה ביטוחים שהם בגדר חובה, אך המושג ביטוח חובה מתייחס לביטוח רכב אשר מעוגן בחוק הישראלי כביטוח חובה. מתוך הבנה שנהיגה היא

עורך דין תביעות ביטוח למשאיות

משאית היא ללא ספק אחד מכלי הרכב המרשימים ביותר שניתן לפגוש על הכביש בדרכים. כלי רכב ענק שסוחב ומכיל כמויות מאוד גדולות של ציוד או

עורך דין תביעות ביטוח מונית

נהגי מוניות נתונים לסיכונים רבים מעבר לסיכונים שנהג רכב פרטי נתון אליהם וזאת עקב כך שהוא נמצא שעות רבות על הכביש ופוגש בהרבה אנשים זרים

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?