מה כרוך בפריצת מנעולים?

כדי לדעת לפרוץ לדלת כניסה של בית או לדלת של אוטו, ללא נזקים מיותרים וללא שבירות לא הכרחיות, חייבים לדעת לעשות זאת בצורה הכי טובה והכי נקייה שיש ללא עקבות. לכן במקרים שחייבים להזמין איש מקצוע בתחום פריצת מנעולנים, עלינו להיות בטוחים שהוא אמין ומקצוען כדי שחלילה לא יעשה יותר נזק ממה שכבר קיים.

הדרך הטובה ביותר לדעת מי עומד מולנו, היא על ידי כמות ההמלצות וחוות הדעת שקיימות ברשת עליו ואם לא תמיד אפשר לפנות לקבוצות בפייסבוק או לקבוצות הטלפוניות שיש לכל אחד היום.

 

סיפורים שלא תרצו להיות חלק מהם

במשך השנים, נחשפנו כולנו לכל מיני סיפורים לא נעימים על כך שאנשים תמימים שרק רצו להזמין שירותי פריצה לדירתם, "נפלו" על אנשי מקצוע שפלים ושרלטנים שניצלו את ההזדמנות הזאת כמו כאלה ששכפלו מפתח נוסף ופרצו לאחר מכן לבית ללא להשאיר עקבות, או לחלופין, אנשי מקצוע שהגיעו לבית פרטי מאוד גדול והחליטו שזה בסדר לגבות סכום כסף לא פרופורציונלי לעבודה שהם עשו.

ברור שאף אחד לא רוצה "ליפול" לידיים של אנשים מסוג כזה ולכן אם אתם עומדים בפני סיטואציה שדורשת מכם להזמין איש מקצוע אז וודאו לפני הזמנתו שאכן מדובר באיש פורץ מנעולים מוסמך בעל המלצות וחוות דעת חיוביות מלקוחות שהזמינו אותו.

 

חדירה לפרטיות

מי מכם שהיה במצב לא נעים שבו הוא חזר הביתה והמפתח איכשהו פרש כנפיים ונעלם לו וזה דווקא היה בשעת לילה מאוחרת ביום שישי? הסטטיסטיקה מראה שקיימת סבירות מאוד גבוהה שכל אחד מאתנו יאבד את המפתח לביתו לפחות שלוש פעמים בחייו.

קחו בחשבון שמדובר רק על אחד מבני הבית, זאת אומרת שאם בבית קיימים חמישה נפשות, תעשו את החישוב לבד… בכל מקרה, פריצת דלת הבית היא דבר מאוד אישי ומאוד מלחיץ משום שלידנו יש אדם שאיננו מכירים והוא זה שהכניס אותנו לביתנו ויש משהו לא נעים במעמד הזה ולכן, עניין בדיקת ההמלצות היא דבר הכרחי שאסור לוותר עליו..

חדירה לפרטיות

האם יש קשר למקום שאני גר לבין אזור הפעילות של המנעולן?

בהחלט כן! קחו בחשבון שעליכם לחכות לו זמן מסוים עד שהוא יגיע אליכם ואם אתם גרים ביישוב שלא כולם מכירים אז בכלל, עדיף מישהו מהאזור כך למשל שאם הנכם גרים באזור דרום הארץ אז בטח תעדיפו מנעולן בקריית גת או, אשקלון, באר שבע, שדרות, ירוחם ושאר יישובי האזור, שמכיר את כל האזור על בריו מבלי להסתבך עם אפליקציות דרכים או מפות כלשהן.

 

לסיכום

אל תתפשרו על איש מקצועי, אמין ובעל המלצות, נכון שזה לא נעים להישאר מחוץ לבית הרבה זמן או לחילופין מחוץ לרכב אבל כדאי שתבדקו קודם את מי אתם מזמינים כדי שחלילה לא תהיו חלק מסיפורי תרמית.

פריצת מנעולים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מיגון אש בישראל – מהן תקנות החובה?

מיגון אש הוא נושא חשוב ביותר בישראל, במיוחד לאור האיומים הביטחוניים המתמשכים והסכנה של שריפות והתלקחויות. מטרתו העיקרית של מיגון אש היא להגן על חיי

מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים

אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?