מה חשוב לדעת על ביטוח לפי מצב בריאותי?

סגרתם חופשה מדהימה בחו״ל? איזה כיף! סעו לשלום ותחזרו בשלום, רק אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות! ביטוח נסיעות הוא דבר מאד קריטי היות ולאורך השהייה שלכם בחו״ל, במידה ולא עשיתם ביטוח, אתם למעשה לא מבוטחים על ידי שום גוף. במקרה של פגיעה, תאונה או כל צורך רפואי אחר לא תוכלו להפעיל ביטוח ואז אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים את כל ההוצאות לבד. הוצאות רפואיות הן לא עניין של מה בכך והן עלולות להגיע לסכומים מאד גדולים. לכן ביטוח נסיעות הוא בגדר חובה והוא יאפשר לכם נסיעה טובה ובטוחה ולא פחות חשוב – בראש שקט.

 

מה חשוב לדעת על ביטוח נסיעות?

מצבכם הבריאותי יכול להשפיע על פוליסת הביטוח שלכם, חשוב להכיר את המצבים השונים על מנת להיות מודעים לכך ולוודא שאתם מקבלים כיסוי מדויק עבורכם. פוליסות ביטוח משתנות ממקרה אחד למשנהו פוליסות ביטוח הן אינן זהה. כל פוליסה תהיה שונה במקצת.

חופשה בחו_ל

 

התנאים של הפוליסה משתנים בעקבות מספר גורמים מרכזיים:

יעד הנסיעה

היעד של הטיסה ישפיע על תנאי הביטוח ועל עלות הביטוח. לכל יעד יש שינויים קלים מסוימים הקשורים בין היתר לאופי המדינה. במצב של מדינות עולם שלישי אתם תרצו ביטוח טוב למקרה של תאונה ותרצו שהפוליסה תכלול גם חילוץ וגם טיסות חירום לארץ בה תוכלו לקבל מענה מתאים לפגיעה שלכם.

 

נתוני המבוטח

נתוני המבוטח חשובים מאד לבניית הפוליסה המתאימה עבורכם. ישנם מספר מקרים בהם יש לתת את הדעת להשפעת המצב הבריאותי שלכם על הפוליסה המתאימה לכם. למידע מדויק תוכלו לפנות לאחת החברות הגדולות, המקצועיות והמנוסות ביותר כגון הראל ביטוח נסיעות.

ביטוח נסיעות

 

אילו מקרים בריאותיים יכולים להשפיע על הביטוח?

מספר מקרים לדוגמא היכולים להשפיע על פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם. חשוב לציין שאלה רק חלק מהמקרים ולניתוח מוצלח ועמוק של המצב שלכם יש להתייעץ עם סוכן ביטוח אמין ומנוסה שמכיר את הנושא מקרוב.

 

הריון

הריון הוא אירוע מאד משמח! במצב בו אתן רוצות לטוס לחו״ל ואתן בהריון, פוליסת הביטוח עלולה להיות מושפעת מכך. הדבר תלוי בחברה המבטחת עצמה, בגיל ההריון ובעוד גורמים נוספים.

 

מחלה כרונית

במקרים של מחלה כרונית יכול להיות שתהיה לכך השפעה על פוליסת הביטוח. הדבר תלוי בסוג המחלה, בשלב בו היא נמצאת ובסיכון שעלול לקרות לכם בחו״ל. גם פה אין מקרה אחד דומה למשנהו. ההשפעה על הביטוח משתנה ממקרה למקרה ולכן חשוב להתייעץ עם סוכן ביטוח. תוכלו להתקשר ולקבל עוד מידע פה הראל ביטוח חו"ל טלפון.

 

מצב של נכות

אם אתם חווים נכות זמנית או סובלים מנכות תמידית באיזשהו אופן, יכול להיות שתהיה לכך השפעה על פוליסת הביטוח שלכם. חשוב לתאר לסוכני הביטוח את מצבכם ולספק מסמכים במקרה הצורך על מנת לקבל תמונה מלאה של פוליסת הביטוח אותה תוכלו למלא. אז בחרו חברת ביטוח מעולה, מלאו את הצהרת הבריאות בכנה מלאה ותוכלו לרכוש פוליסת ביטוח שתגרום לכם לנסוע לנפוש, לטייל ולחוות בראש שקט!

פוליסת ביטוח

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מיגון אש בישראל – מהן תקנות החובה?

מיגון אש הוא נושא חשוב ביותר בישראל, במיוחד לאור האיומים הביטחוניים המתמשכים והסכנה של שריפות והתלקחויות. מטרתו העיקרית של מיגון אש היא להגן על חיי

מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים

אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?