מהם ביטוח בריאות וביטוח חיים?

מגיע גיל בו מבינים כי הביטוחים הם לא רק המלצה. ביטוח חיים וביטוח בריאות הם ביטוחים המעניקים למבוטח פיצויים במקרים קשים. ביטוח בריאות מכסה עלויות טיפולים רפואיים וביטוח חיים מפצה את קרובי המשפחה של המבוטח במקרה פטירה. 

 

למה צריך ביטוח בריאות?

לאף אחד מאיתנו אין הבטחה לבריאות איתנה. התמודדות רפואית במשפחה מצריכה מימון עלויות טיפול, היעדרות מהעבודה, אשפוזים במקרה הצורך וכל מה שנזנח מסביב. במקרה של התמודדות כזו, העניין הכספי לא נעדר. הטיפולים עולים לא מעט וכך לא מעט מטופלים מוצאים את עצמם מתפשרים על טיפולים בינוניים בגלל המחיר. ולמצב כזה אף אחד לא מעוניין להגיע. ביטוח בריאות פרטי הוא ביטוח המאפשר למבוטח לקבל מימון לטיפולים רפואיים היכן שיבחר, בהתאם לתקנון החברה המבטחת.

ואם תשאלו אותנו, בסופו של דבר, מרבית המטופלים מגיעים בסופו של דבר לבצע איתור ביטוח בריאות בניסיון למצוא אחר ביטוח שאולי יכסה להם את עלויות הטיפולים היקרים. ביטוח בריאות הוא ההשתדלות של כל הורה להעניק למשפחתו חיים בריאים ובטוחים.

 

למה צריך ביטוח חיים?

ביטוח חיים הוא ביטוח המפצה את קרובי המבוטח במקרה של מוות. ישנם מספר סוגי ביטוח חיים:

 

ביטוח חיים למשכנתא

הבנק שמאשר את הלוואת המשכנתא רוצה להבטיח לעצמו שהוא יקבל את כספו גם במקרה פטירה מוקדמת של הלווה וכך הוא משלב באחד התנאים לקבלת המשכנתא דרישה לרכישת ביטוח חיים למשכנתא. הלווה צריך לרכוש ביטוח חיים בו המוטב הוא הבנק וכך במקרה פטירה של הלווה חלילה, חברת הביטוח מכסה את יתרת חוב המבוטח לבנק ומשפחת המבוטח נהנית מדירה ללא משכנתא.

 

ביטוח חיים עם מרכיב חיסכון

ביטוח חיים עם מרכיב חיסכון ישולב בדרך כלל בביטוח פנסיה. מדובר בביטוח חיים לכל דבר. אך בנוסף לכך, הוא מכיל מרכיב חיסכון וכך מבוטח שהגיע לגיל מסוים (בהתאם לתקנון החברה המבטחת) זכאי לקבל תמלוגים מהביטוח שנועד לבטח את חייו.

 

ביטוח חיים ריסק

ביטוח חיים ריסק הוא ביטוח חיים למקרה סיכון בו המבוטח הולך לעולמו. ביטוח זה מתאים לאדם המפרנס את משפחתו ועליו נשענת כלכלת הבית. אם הוא לא רוצה שהם יזדקקו לבריות לאחר לכתו, הוא ידאג להם מראש וירכוש ביטוח ריסק שיפצה אותם במקרה של פטירה שלו. כך משפחתו תקבל סכום שיאפשר לה להמשיך להתנהל בצורה יעילה כלכלית.

 

איך אני יודע אילו ביטוחים יש לי?

לא מעט אנשים לא יודעים מה קורה בתיק הביטוחי שלהם וכך הם פונים לבצע איתור ביטוחים קיימים. ניתן לבצע בדיקה זו באופן עצמאי באמצעות כניסה לאתר הר הביטוח הממשלתי, אך מי שחשוב לו לבצע בדיקה מקיפה ויסודית פונה לסוכן ביטוח בבקשה לבדיקה יעילה ומקיפה. איתור ביטוחים יסייע לכם לערוך סדר ולייעל את התיק הביטוחי וחבל שלא לעשות זאת.

ביטוח בריאות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מיגון אש בישראל – מהן תקנות החובה?

מיגון אש הוא נושא חשוב ביותר בישראל, במיוחד לאור האיומים הביטחוניים המתמשכים והסכנה של שריפות והתלקחויות. מטרתו העיקרית של מיגון אש היא להגן על חיי

מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים

אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?