מהי צוואה בלתי אפשרית ואיך ניתן להתמודד עם זה

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער שנוגע בעיקר לצוואה שמוגדרת כבלתי אפשרית. שיח זה מתקיים בעקבות מקרה שהופץ באמצעי המדיה השונים וצבר תאוצה. רבים שמעו על הצוואה הזו, אך מעטים יודעים בדיוק במה מדובר ואיך ניתן להתמודד עמה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים אודות הצוואה המדוברת ואופן ההתנהלות במידה וזו באה לידי ביטוי.

 

הגורמים שבזכותם מדריך זה רואה אור

המדריך הנוכחי נכתב בזכות אנשים שמבינים דבר או שניים בצוואות בלתי אפשריות. אנו מודים שבתחילה חשבנו לפנות אל גורמים מקצועיים, אך הבנו שהפעם, אנו רוצים לשמוע פרטים מהשטח. מצד אנשים שקרוביהם כתבו צוואות שהוגדרו על פי החוק כבלתי אפשריות.

הגענו אל הגורמים הללו לאחר שפרסמנו מודעה בעיתונים עירוניים שונים. לשמחתנו, קיבלנו לא מעט פניות מטעם אנשים יודעי דבר והם סייעו לנו לכתוב את המדריך. זו ההזדמנות להודות להם. שכן, בזכותם, המודעות וההבנה בנושא צפויה להשתנות.

 

אז מהי בעצם צוואה בלתי אפשרית?

אם אתם יודעים דבר או שניים על צוואות, סביר להניח שאנחנו לא צריכים לספר לכם שמדובר באחד הסודות הבלתי ניתנים לשינוי. שכן, הצוואה נתפסת בעצם כאמירה שאי אפשר לערער עליה. הדבר הגיוני בסך הכול, בהתחשב בעובדה שמי שכתב אותה לא נמצא בין החיים בזמן שהיא רואה אור.

צוואה בלתי אפשרית היא כזו שפשוט אי אפשר לקיים אותה מסיבות שונות. אם מצאתם אתם עצמכם עומדים על מול צוואה כזו, כדאי שתפנו קודם אל עו"ד צוואות מומלץ בסביון ורק לאחר מכן, תמשיכו בקריאת המשך המדריך.

 

איך מתמודדים עם צוואה בלתי אפשרית?

וודאי שמתם לב שציינו בפניכם בסוף הפסקה הקודמת שאינכם צריכים להתמודד עם צוואה שכזו לבד. שכן, אתם יכולים לפנות אל עורך דין מומלץ שבקיא בתחום ויודע כיצד צריך להתנהל מעתה והלאה. שימו לב שאנו מדגישים כי הפנייה צריכה להתבצע אך ורק אל עורך דין מומלץ. כזה שקראתם עליו חוות דעת חיוביות רבות או ששמעתם עליו מאנשים שהסתייעו בו בהקשר של צוואה בלתי אפשרית.

 

מהי החשיבות בפניה אל עורך דין מומלץ ואיך תגיעו אליו?

חשוב לפנות לעורך דין מומלץ מכיוון שמדובר בעניין מורכב. אתם צריכים להיות בטוחים שאתם פונים אל עורך דין שיש לו ניסיון בתחום והוא יודע בדיוק איך להתנהל. שכן, פנייה אל עורך דין שאינו בקיא בנושא, עשויה להפוך אתכם לשפני ניסויים. כדי שתוכלו להגיע אל עורך דין מומלץ, אתם צריכים ליישם את אחת או יותר מההמלצות הבאות:

  1. לברר פרטים עם שכנים, מכרים וקרובי משפחה
  2. לקרוא ביקורות בלשונית הביקורות של גוגל
  3. לפרסם פוסט ברשת החברתית

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המידע המקיף אודות צוואה בלתי אפשרית והדרך להתמודד עמה. מאחלים לכם שתתמודדו עם המצב על הצד הטוב ביותר.

עו"ד צוואות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

בחירת בורר נכון להליך בוררות עסקית

הבוררות הפכה לאמצעי נפוץ ליישוב סכסוכים עסקיים. הבוררות מספקת הליך חלופי אטרקטיבי לבתי המשפט ומציגה מנגנון יעיל ומקצועי ליישוב סכסוכים. בשנים האחרונות נעשה שימוש גובר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?