מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים להרגיש את כל הרגשות שעולות בנו שזה יהיה עצב, שמחה, תסכול, שעמום – כי בבית שלנו אנחנו מרגישים חופשיים באמת. חשוב לדעת כי קיים ביטוח בשם ביטוח תכולה. ביטוח שחשוב שיהיה לכם גם אם הבית לא שייך לכם. אנחנו נסביר על הביטוח הזה טיפה יותר לעומק.

 

מהו ביטוח תכולה?

ביטוח תכולה הוא בעצם ביטוח אשר מגן על הרכוש שלכם. רכוש כמו לדוגמא מחשב, פלאפון, תכשיטים, מכשירים חשמליים, ריהוט ועוד… הביטוח הזה מגן גם על רכוש אשר לא נמצא בתוך הבית אלא בסמוך אליו – כמו לדוגמא אופניים. לפני שאתם סוגרים ביטוח, חשוב שתבדקו בדיוק מה נכנס לתוך הביטוח מפני שישנם דברים שהביטוח אינו מכסה.

ביטוח

למה חשוב שיהיה לכם ביטוח תכולה?

חשוב שיהיה לכם ביטוח תכולה למקרים הבאים:

  • פריצות או גניבות
  • אסון טבעי
  • שריפה
  • נזק כלפי צד ג'

ביטוח כלפי צד ג' הוא דבר חשוב שיהיה לכם ואנחנו נפרט על זה עכשיו טיפה יותר.

 

מהו ביטוח צד ג'?

ביטוח צד ג' הוא ביטוח אשר חשוב מאוד שיהיה לכם. כאשר אתם עושים ביטוח תכולה, תבדקו האם הוא כולל ביטוח צד ג' או שצריך להוסיף אותו. מה שהביטוח הזה עושה הוא שהוא מגן עליכם מפני תביעות. אם לדוגמה מישהו בא לעבוד אצלכם בבית ונגרם לו נזק בעקבות נפילה או כל דבר אחר, הוא יהיה רשאי לתבוע אתכם. דוגמה נוספת היא במקרה של פיצוץ בצנרת אשר מזיק לשכנים. הם גם יוכלו לתבוע אתכם. ישנם עוד הרבה מאוד סיבות שבגללן יכולים לתבוע אתכם. אל תוותרו על הביטוח הזה. הוא חשוב מאוד!

 

כמה עולה ביטוח תכולה?

מחיר ביטוח תכולה משתנה בין בית לבית. ישנם כמה גורמים אשר משפיעים על המחיר הסופי. הקומה שהדירה ממוקמת בה, האם כלול ביטוח צד ג' או שלא, סוגיית דירה שנייה ועוד… השמאי הוא זה שקובע את הסכום של ביטוח התכולה שלכם. ביטוח תכולה על פי Ihud-Yashir הוא הביטוח המושלם בשבילכם. שם, תוכלו להתייעץ יחד עם אנשי החברה ולשאול אותם את כל השאלות שלכם. הם ידעו לייעץ לכם בצורה המקצועית ביותר.

 

לסיכום

ביטוח תכולת דירה הוא ביטוח שאתם חייבים שיהיה לכם. הוא מגן עליכם מפני דברים רבים כגון גניבות, פריצות, שריפות ואסונות טבעיות. תבדקו לגבי ביטוח צד ג' – שהוא לא פחות חשוב. הוא יגן עליכם מפני תביעות רבות וישמור עליכם רגועים. תתייעצו עם האנשים הרלוונטים ותבינו מה אתם מכניסים לביטוח שלכם ומה אתם לא מכניסים אליו. מה קריטי לכם מה לא קריטי לכם. תזכרו שהמחיר לביטוח כזה משתנה בין דירה לדירה. העיקר הוא שתלכו לישון בלילה ברוגע!

מהו ביטוח תכולה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?