מדריך תביעת ביטוח אשראי

מי מאיתנו שיש בחפותו עסק כזה או אחר, בין אם מדובר על עסק קטן ובין אם מדובר על עסק גדול, ודאי מכיר את צמד המילים "ביטוח אשראי". ובכן מדובר על ביטוח שנועד להגן על העסקים השונים מפני הפסדים שלא באשמתם, ומטרתו של הביטוח חשובה מאוד.

עם זאת, רבים המקרים בהם בעלי העסקים אינם רוכשים את הביטוח המדובר מכל מיני סיבות כגון חוסר ידיעה או הסתבכות עם הדברים שיש לבצע על מנת לרכוש את הביטוח. ובכן בדיוק לשם כך, הכנו עבורכם מדריך תביעת ביטוח אשראי, שיסייע לכם להבין יותר טוב מהו ביטוח אשראי, איך לעשות אותו, מתי ולמה.

 

מה זה בכלל ביטוח אשראי?

לפני שנתחיל להתעסק בכל עניין תביעות ביטוח אשראי, התהליכים לרכישת הביטוח וכו', חשוב תחילה ליישר קו ולהבין מהו בכלל ביטוח אשראי, ומדוע אנו זקוקים למדריך תביעת ביטוח אשראי. אם כן, ביטוח אשראי הוא למעשה ביטוח אשר נועד במיוחד עבור בעלי עסקים, קטנים כגדולים, במדינת ישראל.

מטרתו של ביטוח זה, היא לשמור על כל אותם העסקים מפני מצבים בהם הם אינם קיבלו את התשלומים המגיעים להם בגין מוצרים שסופקו מסיבות שונות כגון עניין ה"שוטף פלוס", תשלום במועד מאוחר יותר ועוד.

כיצד מסייע ביטוח אשראי לבעל עסק אשר רוכש אותו?

כאמור, ביטוח אשראי נועד על מנת לתמוך ולסייע לבעלי העסקים השונים בישראל, במקרה בו הם אינם קיבלו את התשלום המגיע להם על שירות או מוצר שסופק ללקוחותיהם מכל סיבה שהיא. אם כן, כיצד בדיוק מסייע ביטוח האשראי במצבים אלו? ובכן ביטוח האשראי מספק למבוטח משענת ורשת ביטחון בשני מישורים עיקריים:

מדריך תביעת ביטוח אשראי
מדריך תביעת ביטוח אשראי

במישור המיידי

כאמור, הסיבה העיקרית שבגינה מבצעים ביטוח אשראי, היא בכדי להימנע ממצבים בהם בעל עסק אינו מקבל את התשלום המגיע לו מלקוחותיו. על כן, סיוע אחד מבין השניים, הוא בהיבט הכלכלי-מיידי, אשר דואג שהמבוטח יקבלו את הסכום הכספי אשר מגיע לו בהתאם לעסקה שביצע ולא שולמה לו מסיבות פוליטיות, מדיניות ועוד.

 

במישור העתידי

מלבד סיוע כלכלי מיידי, מבוטח אשר אוחז בפוליסת ביטוח אשראי, זכאי לעזרה וסיוע ניהולי מקצועי, בכל הקשור לניהול סיכוני אשראי של העסק. סיוע זה, מהווה רשת ביטחון מאת אנשי מקצוע, אשר מייעצים לבעל העסק אילו עסקאות כדאיות עבורו, ואלו עלולות להוות סכנה גדולה מדי בהתאם למצב בו העסק נמצא, לספקי הסחורה ועוד.

באילו מקרים נזדקק לסיוע של מדריך תביעת ביטוח אשראי?

לדאבוננו לא מעט בעלי עסקים מסתבכים כאשר הם מעוניינים לרכוש או להפעיל את ביטוח האשראי שלהם. אי לכך, כל אותם בעלי עסקים אלו, אשר אינם מעוניינים להיות חשופים לסכנות ההפסדים הרובצות בכל פינה, עושים שימוש לא פעם בסיוע של מדריך תביעת ביטוח אשראי ובצדק.

מדריך תביעת ביטוח אשראי, נועד על מנת לסייע לבעלי העסקים לדרוש ולקבל את כל זכויותיהם המגיעות להן על פי פוליסת הביטוח, גם עם חברת הביטוח שלהן אינה רואה זאת לנכון. כאן למעשה, נכנס לתמונה עורך דין תביעות ביטוח אשראי.

 

מה תפקידו של עורך דין תביעות ביטוח אשראי?

כאמור לצערנו, ישנם לא מעט מקרים בהם מבוטחים בביטוחי אשראי, אינם מקבלים את המגיע להם בהתאם לפוליסה כאשר הם זקוקים לתמיכתה של חברת הביטוח. לרוב, הדבר קורה מאחר שהמבטחים אינם מעוניינים לשלם למבוטח, בכדי למזער את ההוצאות ולהגדיל את הרווחים.

בדיוק לשם כך, עורך לתביעת ביטוח אשראי מעניק את שירותיו. תפקידו בשטח בסופו של יום, הוא לדאוג שהמבוטחים מקבלים את המגיע להם על פי הפוליסה, ואת כל מה שמגיע להם.

 

כיצד ניתן להגיש תביעת ביטוח אשראי?

אחד הדברים החשובים שלשמו נועד המאמר, הוא הגשת תביעות ביטוח אשראי. ובכן הגשת תביעה משמעה הגשת בקשה לקבלת החוב מטעם חברת הביטוח, אשר לא שולם לעסק על ידי לקוח מסוים, ועלול להוביל את החברה לסכנה.

לשם הגשת תביעה זו, יש צורך בטופס תביעה לחברת הביטוח, לצד אישורים נוספים המהווים עדות לצורך האמיתי של המבוטח בכסף של הביטוח. עורך דין תביעת ביטוח אשראי, מהווה עבורכם אישור מובטח, כי תביעה זו תטופל במהירות וביעילות, וכי הכסף שמגיע לכם בהתאם לפוליסת הביטוח, יוחזר אליכם במהרה.

 

מדוע לעשות שימוש בעורך דין תביעת ביטוח אשראי?

כאמור, על מנת לתבוע את הכסף המגיע לכם מחברת הביטוח בגין חוסר תשלומים של הלקוח, יש צורך להגיש טפסים ואסמכתאות אשר מאשרות את הצורך האמיתי שלכם בכספי הביטוח. לצד הגשת הטפסים באופן ידני, ניתן לבצע זאת גם באופן מקוון. עם זאת, בשני המקרים אולי עדיף לכם לשקול לעשות זאת בסיוע של עורך דין מקצועי, מהסיבות הבאות:

  1. יעילות – עורך דין לתביעת ביטוח אשראי, יודע כיצד יש להתעכב ובאילו מקומות ניתן לזרז הליכים. כך, תוכלו להבטיח שתהליך התביעה שלכם יהיה מהיר ויעיל.
  2. דיוק – כאשר אנו ממלאים טפסים באופן עצמאי, ובמיוחד כאשר אין אנו מתמקצעים בתחום אליו הטפסים קשורים, אנו עלולים שלא לשים לב לנקודות חשובות במיוחד בטפסים, או לעיתים לענות באופן לא מדויק על שדות מסוימים. לעומת זאת, כאשר אנו מסתייעים בשירות של עורך דין תביעת ביטוח אשראי, הוא מסייע לנו לדייק את הטפסים והאישורים הדרושים לנו, ובכך דואג שהתהליך יתבצע באופן חד וברור, אשר יספק עבורנו את הכסף המגיע לנו במהרה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עורך דין תביעות ביטוח מבנה למשכנתא

כל ישראלי שקונה בית או דירה באמצעות הלוואת משכנתא בעשור האחרון, נדרש לרכוש גם ביטוח משכנתא המורכב מפוליסת ביטוח חיים ופוליסת ביטוח מבנה למשכנתא. זוהי

מדריך תביעת ביטוח משכנתא

בנטילת הלוואת משכנתא מהבנקים למשכנתאות, הלווים מחוייבים לרכוש ביטוח משכנתא המורכב למעשה משתי פוליסות נפרדות: ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה למשכנתא. מטרתו של ביטוח המשכנתא

עורך דין תביעות ביטוח חיים למשכנתא

כל ישראלי שקנה בית או דירה באמצעות משכנתא בעשור האחרון, נדרש לרכוש גם ביטוח משכנתא המורכב מפוליסת ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה למשכנתא. זוהי דרישת

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?