כמה עולה חקירת מעילה בארגון?

מקרה חריג שהתרחש לפני כמה חודשים בארגון שבו אנחנו עובדים, הביא אותנו לבדוק פרטים מעמיקים שנוגעים לחקירות מקצועיות בנושא. מי מכם שעוקבים אחר המדריכים שלנו, וודאי יודעים כי העלינו מספר מדריכים שענו על שאלות נפוצות שנוגעות לחקירות מסוגים שונים. הפעם, במדריך האחרון לסדרה, יצאנו לבדוק את הדובדבן שבקצפת – העלויות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים על עלויות של חקירת מעילה בארגון.

 

עלות של חקירה מסוג זה משתנה ממקרה אחד לאחר

נציין בפניכם כבר עכשיו כי העלויות של חקירות מסוג זה משתנות מארגון אחד לאחר. שכן, התמחור של החוקרים הפרטיים בא לידי ביטוי לפי שעות העבודה שלהם. כך שיש חקירות שצפויות לעלות מעט (אם הן יסתיימו תוך כמה שעות בודדות), בעוד חקירות אחרות, מורכבות יותר, עשויות להיות יקרות. מלבד קריטריון זה, יש גם את הקריטריונים הבאים שצפויים לקבוע את העלות הסופית:

  • שימוש במכונת פוליגרף
  • צורך במעקבים
  • צורך בביצוע חקירות מרובות של כמה אנשים

כך שאם תרצו לקבל הצעה מדויקת שתואמת למקרה שלכם, תצטרכו לפנות אל חוקר פרטי מומלץ שיש לו ניסיון עם מקרי מעילה בארגונים.

התמחור של החוקרים הפרטיים

אלה העלויות שאתם עשויים לשלם

לא נשאיר אתכם באוויר ונציין כי עלות חקירה שנוגעת למעילה בארגון צפויה לעלות לכם בין 2,400 ₪ ל – 4,500 ₪. שימו לב – במרבית המקרים, העניין לא מסתיים בחקירה בלבד. שכן, עולה הצורך בביצוע בדיקות נוספות והאזנות. אם תגלו כי יש לכם צורך להאזין לנחקרים שלכם, תצטרכו לשלם תוספת של כ – 1,200 ₪ – 2,300 ₪. אנו מציינים טווח מחירים, מכיוון שכפי שציינו לעיל, העלות משתנה מחוקר אחד לאחר.

 

זה המחיר שתשלמו על שעת מעקב

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בחקירות של מעילה בארגון מבלי להציג בפניכם את העלות של שעת המעקב שנחשבת לעניין החשוב ביותר. שכן, יש צורך לא פעם לראות מה הנחקר עושה מחוץ לשעות העבודה. מעקבים אלה מגלים במקרים רבים מידע רלוונטי חיוני. לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר כי שעת מעקב שכזו עשויה לעלות לכם בסביבות ה – 500 ₪ לשעה.

זה המחיר שתשלמו על שעת מעקב

מתקשים לבחור בחוקר פרטי? הנה טיפ שיקל עליכם

בחירה של חוקר פרטי למעילה בארגון זה לא עניין של מה בכך. עליכם להיות בטוחים בכך שמדובר בבעל מקצוע מנוסה בתחום שערך כבר כמה חקירות מסוג זה בחייו. אנו ממליצים לכם לבקש את הרזומה של החוקר, לשמוע אודות מקרים שהוא חקר בעבר ולהתרשם מעבודתו. שכן, כך תוכלו להבין במי מדובר וברמת המקצועיות שלו.

 

לסיום

העלות של חקירות למעילה בארגון משתנות ממקרה אחד לאחר. בשלב זה אתם יודעים מה הם המחירים השונים שיוצעו לכם עבור הליכים נלווים. כך שנותר לכם רק להכין את הכיס, לבחור את החוקר הטוב ביותר ולגלות מי ביצע את המעילה המדוברת.

חקירת מעילה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מיגון אש בישראל – מהן תקנות החובה?

מיגון אש הוא נושא חשוב ביותר בישראל, במיוחד לאור האיומים הביטחוניים המתמשכים והסכנה של שריפות והתלקחויות. מטרתו העיקרית של מיגון אש היא להגן על חיי

מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים

אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?