כל היום מגרדים עקיצות? 3  שיטות אפקטיביות להרחקת יתושים

היתושים הם המטרד הכי גדול שאנחנו יכולים להכיר והם לא מפסיקים להציק לנו. העקיצה שלהם מגרדת בטירוף ורובנו לא באמת מצליחים להפסיק להתגרד ולהתעלם מזה וככה זה הופך לפצע שלוקח לו זמן רב להחלים. אז איך מרחיקים את היתושים מהחיים שלנו? הכנו לכם מספר טיפים יעילים במיוחד. 

 

היתוש – הכירו את החיה שהופכת את החיים שלנו לסבל

היתוש הוא תת סדרה של הזבובאים. הם מאופיינים במבנה גוף שהוא מוארך, מחושים מחולקים לפרקים וזחלים החיים בדרך כלל במים. כולנו מכירים את היתושים בתור אותה חיה מציקה שמגיעה אלינו בלילות ומוצצת לנו את הדם בשנתנו ומפריעה למנוחתנו. אבל מה שהרבה לא יודעים שהיתושים עלולים להביא איתם מחלות רבות כגון מלריה, זיקה, קדחת מערב הנילוס ועוד. אז איך נפטרים מהמטרד המציק הזה? הנה מספר שיטות טבעיות אפקטיביות וטובות במיוחד:

 

אל תשאירו מים עומדים אף פעם

מים עומדים מהווים המקום המושלם ביותר ליתושים עבור הטלת הביצים שלהם. היתושים מחפשים מקווי מים, דליים וכן כלים או עצים עם מים שאינם מכוסים וזאת מאחר ומדובר בכר גידול פוטנציאלי מושלם עבורם. כלים כמו רשת נגד יתושים יכולים להוות דרך מצוינת להרחקה שלהם גם מהמים, וחשוב מאוד תמיד לשמור ולרוקן את המים העומדים ככל האפשר על מנת למנוע מהם להגיע, להתרבות ולהופיע בביתכם.

 

השתמשו בצמחים שדוחים יתושים

הרחקת יתושים ניתן לבצע גם בעזרת שלל צמחים רבים שהיתושים לא אוהבים. אם יש לכם גינה שמרו על הדשא קצוץ והסירו את הצמחייה העודפת וכן פסולות כגון פסולת עלים. כמובן ישנם צמחים אבים שמשמשים כדוחי יתושים וניתן להשתמש בלבנדר לדוגמא שמפיץ ריח שאנחנו מאוד אוהבים אבל היתושים מעדיפים שלא להתקרב אליו. הלמון גראס גם מהווה דוחה יתושים מוכר וכן צמחים רבים כמו טגטס, נפית, רוזמרין ריחן ונענע.

 

האויב הכי גדול שלהם הוא הרוח של המאוורר

על מנת לבצע הרחקה של יתושים ממכם השתמשו במאווררים במיוחד במרפסת או בגינה שלכם. אם יש לכם מכת יתושים המאווררים לא יתנו להם להתקרב אליכם ומדובר במרחיק מספר אחד. היתושים לא יכולים לעמוד ברוחות הכבדות וזאת מאחר והם לא מצליחים לנוע בגלל רוחות אלה במרחב. ככל והמאווררים יהיו חזקים יותר ככה היתושים יסבלו יותר ויותר ולא יתקרבו אליכם.

אז לסיכום הנה לכם 3 שיטות טבעיות ופשוטות במיוחד להרחיק את המטרד הנוראי הזה שנקרא יתושים. אנחנו מזמינים אתכם לנסות את השיטות הללו ואתם מיד תצליחו לראות דילול משמעותי במזיק הנוראי הזה שתוקף אותנו בכל ימי הקיץ הקרים והופך את חיינו לגיהינום. כמובן שניתן להשתמש בשלל רחב של של פתרונות נוספים שכולם יעילים כנגד הדבר הנוראי הזה.

יתושים משם

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מיגון אש בישראל – מהן תקנות החובה?

מיגון אש הוא נושא חשוב ביותר בישראל, במיוחד לאור האיומים הביטחוניים המתמשכים והסכנה של שריפות והתלקחויות. מטרתו העיקרית של מיגון אש היא להגן על חיי

מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים

אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?