החסרונות בעריכת הסכם ממון שחשוב להכיר

חיפוש קצר ברחבי הרשת אחר פרטים שנוגעים לעריכת הסכם ממון יגרום לכם להבין שיש מגוון רחב של יתרונות שנוגעים לנושא. שכן, זה ידוע שהסכם ממון מאפשר לבני הזוג להתגרש באופן טוב יותר, מבלי להתווכח על חלוקה של נכסים, חסכונות ורהיטים. אבל מאחורי הצעד החשוב הזה יש גם חסרונות שלא נותנים להם מספיק במה. יצאנו לבדוק מהם וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים יודעי דבר בתחום. שכן, מדובר במי שערכו הסכם ממון בשנים האחרונות ויש להם בטן מלאה לגביו. הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וביקשנו לקבל פרטים אודות החסרונות שטמונים בהליך המדובר.

לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 אנשים שציינו כי ישמחו לקחת חלק. אנחנו, מצדנו, הסתייענו בהם מיד וכתבנו את המדריך יוצא הדופן הזה שיציג בפני רבים את הצד השלילי של הסכם ממון שחשוב להכיר.

 

תכירו את החיסרון ה – 1 בעריכת הסכם ממון שחשוב להכיר: אתם עלולים ליפול על עורך דין לא מקצועי

החיסרון הראשון הגיע מצדם של אלו שהסתייעו בעורך דין שהתגלה בסופו של דבר כאינו מקצועי. לדבריהם, עריכת הסכם ממון עם עורך דין שכזה עלולה להביא את בני הזוג למריבות ולקשיים בזמן שהם ביחד. ראוי לציין כי מרבית הגורמים שסייעו לנו ציינו שהם ערכו את ההסכם עם עורכת דין מדופלמת.

רגע לפני שנציג בפניכם את החיסרון המדובר הבא, ראוי שנוסיף את הקישור אל עורכת הדין המומלצת כדי להקל עליכם בהליך. זוהי הכתובת של האתר שלה שנמסרה לנו מצד הגולשים שהסתייעו בה והמליצו עליה בחום: helenasimhi.co.il.

 

תכירו את החיסרון ה – 2 בעריכת הסכם ממון שחשוב להכיר: מדובר בהליך שעשוי להקשות עליכם

תדמיינו רגע את עצמכם, זוג אוהבים שצריכים לעצור רגע את שגרת היום יום כדי לשבת יחד ולדון מי יקבל מה לאחר הפרידה שלכם (במידה וזו תקרה). אתם וודאי תסכימו אתנו שמדובר בסיטואציה לא נעימה שעדיף להימנע ממנה. שכן, החיסרון המשמעותי שלה זו העובדה שאתם צפויים לחוש קושי נפשי.

 

תכירו את החיסרון ה – 3 בעריכת הסכם ממון שחשוב להכיר: זה כאב ראש

כל הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי ציינו בפנינו פה אחד כי מדובר בהליך שכרוך בכאב ראש. כל אחד מהם אמר שהוא נטל בשלב מסוים כדור להקלת ההרגשה הנוראית. שכן, ההתעסקות עם הנושא הובילה לכאב ממושך שמנע מהם לתפקד.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את החסרונות בעריכת הסכם ממון שחשוב שתכירו. עכשיו, כשאתם יודעים מהם, אתם יכולים לצאת ולערוך את הסכם הממון המדובר תוך הבנה שתחוו את החסרונות הללו בידיעה כי היתרונות עולים עליהם.

הסכם ממון

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?