היתרונות בעבודה עם עו"ד פלילי בערעורים: הכוונה וייצוג משפטיים

זכות הערעור נמנית בין זכויות היסוד במערכת המשפט, ומטרתה להבטיח את הגינות וצדקת ההליך המשפטי. הגשת הערעור מהווה מעין מתן הזדמנות שנייה להוכיח את טענות מי מהצדדים, ובכדי למצות את פוטנציאל תהליך הערעור במשפט הפלילי, חשוב לקבל הכוונה וייעוץ משפטיים מעו"ד פלילי מקצועי

 

מהו ערעור במשפט הפלילי?

מתוך התפיסה כי כולנו בני אדם, לרבות השופטים המכריעים את הדין, כך שייתכן וחלה טעות בפסק הדין שניתן, קבע המחוקק את זכות הערעור, אשר לעיתים ניתנת באופן אוטומטי ולעיתים כרוכה בבקשת רשות מבית המשפט להגשת הערעור.

את בקשת הערעור ניתן להגיש פעם אחת, ולפיכך חשוב לבחור בשירותיו של עו"ד פלילי מומלץ מקצועי ומנוסה בתחומו. יש להגיש את הבקשה לערכאה אחת גבוהה יותר מהערכאה שנתנה את ההכרעה. מבין סוגי הערעורים השונים שקיימים, הערעור המוגש בהליך הדין הפלילי הוא ערעור בזכות – זכות אוטומטית להגיש את הערעור על פסק הדין.

עוד פלילי מומלץ

מתי ניתן להגיש ערעור בהליך הדין הפלילי?

במסגרת הליך הדין הפלילי, קיימת לנאשם זכות אוטומטית להגיש ערעור, אותה ניתן לממש רק לאחר קבלת פסק הדין הסופי. כך, במידה ובעל הדין חש כי נעשה לו אי צדק בהליכי הביניים, עליו יהיה להמתין עם הגשת הערעור עד לקבלת פסק הדין הסופי או שהוא יוכל להגיש בקשה לבית המשפט לערער על הליכי הביניים.

 

תפקידו של עו"ד פלילי בהליך הערעור

לכתב אישום פלילי קיימות השלכות מרחיקות לכת על חייו של הנאשם ובהתאם לכך, חשוב שיהיה לצידכם עו"ד פלילי מקצועי ומנוסה בתחומו, שיספק לכם את ההגנה האולטימטיבית. לאור ההזדמנות היחידה שניתנה לנאשם לערער על פסק הדין הפלילי, ההכוונה והייעוץ המשפטיים של עו"ד פלילי משקבלים משנה חשיבות.

תפקידו של עו"ד פלילי בהליך הערעור הוא לבחון מחדש את כלל הראיות והאסמכתאות, לרבות מקרי עבר זהים, ולמצוא דרך ייחודית וחד משמעית להצגת הראיות, ישנות כחדשות בזווית אחרת, באופן שיביא להפחתת חומרת האישומים ובמקרים מסוימים, אף לביטול כתב האישום.

עוד פלילי מומלץ

היתרונות בעבודה עם עו"ד פלילי בערעורים

לעבודה עם עו"ד מומחה ובעל ניסיון בתחום הפלילי קיימים יתרונות רבים וביניהם:

 

הכוונה וייעוץ משפטיים

לאחר בחינת כלל החומר הרלוונטי, עו"ד פלילי יוכל להמליץ לכם על דרכי הפעולה ואפשרויות הערעור העומדות בפניכם.

 

מציאת ראיות מכריעות

היכרותו העמודה של עורך הדין עם מערכת המשפט וסדר הדין הפלילי, מאפשרים לו לזהות את האלמנטים שיביאו להצלחת הערעור – 'ראיות זהב', זיהוי ראיות חלשות ועוד.

 

שמירה על האינטרסים שלכם

עו"ד פלילי יפעל להגנה על האינטרסים שלכם ויפעל למציאת אפשרויות ענישה חלופיות במסגרת הליך הערעור.

 

לסיכום

כפי שראינו, במסגרת סדר הדין הפלילי קיימת לנאשם זכות ערעור אוטומטית, אותה ניתן להגיש פעם אחת לערכאה אחת גבוהה יותר מאשר זו בה הוכרע הדין. הזדמנות חד פעמית זו נועדה לבחון מחדש את פסק הדין ובכדי למצות את פוטנציאל ההליך, חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד פלילי, אשר יעניק לכם שירותי הכוונה וייעוץ, יפעל למציאת ראיות מכריעות וישמור על האינטרסים שלכם.

עוד פלילי מומלץ

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?