היכן שומרים פריטים יקרי ערך?

כולנו זוכרים בערגה נוסטלגית את ימי הבלטה הרופפת והמזרן החלול שבו סבא וסבתא נהגו לשמור את מעט רכושם ליום גשום. הזמנים הללו מעלים חיוך על שפתינו, אך כשאנו חושבים ברצינות כיצד להגן על היקר לנו מכל, עלינו לחשוב בריקסטון. חדרי כספות פרטיים של בריקסטון הם הפתרון המתקדם והאיכותי ביותר שקיים בארץ כדי שגם אתם תוכלו להיות בטוחים שבבואו של יום גשום, גם אם יהפוך חלילה לשטפון, רכושכם מוגן מכל רע.

 

מהו מתחם כספות פרטי?

מתחם כספות פרטי בריקסטון הוקם על ידי דביר אינדיג ואיתי גזית בשיתוף צוות מומחים בריטי המתמחה בהקמה ותפעול חדרי כספות על מנת לאפשר לכם את הביטחון הרב ביותר שרכושכם היקר מפז מוגן ושמור גם בתקופות הכי קשות. חדרי הכספות ממוקמים בתל אביב וירושלים בתוך מבנים מאובטחים בחדר הבנוי מארבע קירות פלדה ומוקף מכל ששת פאותיו במערכת ניטור מהמתקדמות בעולם, שלושה מעגלי אבטחה קפדניים ואמצעי זיהוי מתקדמים כדי לוודא שרק אתם נכנסים לתוך חדר הכספות.

 

למה דווקא אצלנו?

רבים סבורים שכספת גדולה וטובה אצלם בבית טובה דיה כדי לשמור בה חפצי ערך אך שוכחים שלעיתים, בעלי מקצוע שנכנסים לביתכם כדי לתקן או להתקין דבר מה, ישמחו להתחלק בשלל עם גורמים עבריינים ויעבירו להם מידע אודות מיקום הכספת שלכם. רבים אחרים סבורים כי סניף הבנק המוכר להם שומר היטב על רכושם, אך לא לוקחים בחשבון מצב של קריסה כלכלית כששערי הבנק יהיו נעולים במקרה הטוב או במקרה הגרוע יולאמו לצרכים מדיניים. חברת בריקסטון הוקמה בשיתוף עם צוות מומחים על מנת לבנות עבורכם את חדר הכספות הפרטי השמור והמוגן ביותר בארץ.

 

איך זה עובד?

על מנת לספק לכם בטחון מלא כי היקר לכם מכל שמור ומוגן מכל רע, תכננו במיוחד עבורכם מערך אבטחה מהמקצועיים בעולם תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים:

 

חדר הכספות

חדר הכספות של בריקסטון עשוי מחומרי גלם אשר אינם קיימים במקומות אחרים בארץ, גם לא בבנקים הגדולים. הוא מנוטר מכל שש פאותיו ועומד בתקנים המחמירים ביותר של מכון התקנים הישראלי והגרמני.

 

המעגל האנושי

אנשי האבטחה שלנו נבחרים לאחר סינון קפדני, עוברים קורס מיוחד מטעמנו ועוברים בדיקות פוליגרף תכופות.

 

המעגל הטכנולוגי

על מנת להסיר כל ספק שאתם הנכם אלו שנכנסים לחדר הכספות תוכלו להכנס רק בהצגת מפתח מיוחד שתקבלו מאיתנו, בדיקת טביעת האצבע שלכם וביצוע סריקת פנים.

 

לסיכום

בחדרי הכספות הפרטיים של בריקסטון תוכלו לשמור מסמכים יקרי ערך, תכשיטים, חומרי גלם של יהלומנים ותכשיטנים, חפצי אמנות נדירים, כסף מזומן, חפצים בעלי ערך נוסטלגי ועוד ועוד. בריקסטון מספקת חדר כספות פרטי בעל אמצעי אבטחה המתקדמים ביותר בארץ כדי שתרגישו שהיקר לכם מכל שמור בידיים טובות.

כספת

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?