האם על פי החוק יש לראות מספר פוליסות לפני שסוגרים ביטוח

אתם רוצים לרכוש ביטוח, אתם לא רוצים לשלם מחיר זול ולכן אתם מחליטים לערוך השוואת מחירים, להשוות בין הביטוחים השונים. אין שום חיוב חוקי המטיל עליכם את השוואת מחירי הביטוח. מי שרוצה לערוך השוואה כזו עורך אותה על דעת עצמו. וזה מעולה וטוב. על מה חשוב לשים דגש בעריכת השוואת ביטוחים? ריכזנו לכם כאן מידע בנושא. נקווה שהוא יפיק לכם תועלת.

 

מתי כדאי לערוך השוואת מחירים?

השוואת מחירים בביטוח  מומלצת בכל ביטוח ארוך טווח או ביטוח יקר ביחס לביטוחים האחרים. לאמיתו של דבר ההמלצה היא לערוך לפני כל רכישת ביטוח השוואה כזו. אך יש ביטוחים כמו ביטוח בניין משותף השוואת מחירים היא קריטית. אתם יכולים לגלות במסגרת השוואה כזו כי הפער בין חברות הביטוח הוא משמעותי ואין סיבה שתשלמו מחיר יקר על הביטוח. במיוחד לא כאשר ניתן לקבל את אותו הכיסוי הביטוחי במחיר זהה.

בהתאם לחוק

על מה שמים דגש בהשוואת ביטוחים?

לצורך השוואת ביטוחים בודקים נתוני מספר ביטוחים ומשווים ביניהם למציאת הביטוח המתאים ביותר.

 

המחיר הוא לא הקובע

כאן חשוב לזכור כי המחיר הוא לא הקובע. יש חברות ביטוח בהם הפרמיה החודשית הנגבית היא נמוכה אך התמורה לא שווה שקל… אז נכון, חשוב לבדוק את מחיר הביטוח, אך לא רק אותו. זכרו את ההבדל. הוא חשוב. בבדיקת מחיר הביטוח חשוב לשים לב למחיר הביטוח לאורך כל הפוליסה. יש חברות ביטוח המתמחרות את הביטוח בצורה שתהיה נמוכה בהתחלה ותעלה עם השנים… לא כל מה שנראה משתלם הוא אכן כזה…

 

אמינות החברה המבטחת

האמינות של חברת הביטוח היא הדבר בחשוב ביותר. אף אחד לא רוצה למצוא את צמו מתמודד עם תביעה וחברת הביטוח המבטחת אותו מנסה להתנער מאחריות… בחרו חברת ביטוח אמינה העוסקת בתחום יותר משנה אחת ויש לה ממליצים.

בהתאם לחוק

תנאי פוליסת הביטוח

לכל פוליסת ביטוח תנאים אחרים. מבחינת היקף הביטוח, יש את מה שהחוק מחייב את חברות הביטוח לכלול בביטוח, אך על הבסיס, חברות הביטוח רשאיות להוסיף וכך לכל חברת ביטוח יש הצעות אחרות בפוליסה שלה. גם מבחינת גובה ההשתתפות העצמית הנדרשת, היקף הכיסוי הניתן, החרגות והרחבות אפשריות.

 

איך מייעלים את התהליך?

כדי למצוא בקלות ביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם, פנו לסוכן ביטוח מקצועי, הוא יבדוק יחד איתכם מה חשוב לכם בביטוח שלכם וכך הוא ידע למפות את הנתונים ולהביא לכם מספר הצעות לפוליסה. הוא יוכל לערוך עבורכם השוואת ביטוחים מתוך ההבנה שלו לצרכים שלכם וכך, תוכלו להנות מביטוח משתלם המספק בדיוק את מה שאתם צריכים.

 

לסיכום

כשרוכשים ביטוח, ניתן להוזיל את מחיר הפוליסה ולערוך השוואת מחירים. אין חיוב חוקי כזה, אך מדובר באופציה מומלצת לכל הדעות.

בהתאם לחוק

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?