האם כדאי ללמוד ביטוח פנסיוני?

אם אתם מאמינים שתמצאו סיפוק אישי בסיוע בהגנה על רווחתו ובטחונו של הציבור, אתם עשויים למצוא כי קריירה של סוכן ביטוח פנסיוני יכולה להיות מספקת ביותר. עם כניסה קלה יחסית לתחום, יכולת לבחור את סביבת העבודה שלכם ופוטנציאל השתכרות גבוה, קריירה כסוכן ביטוח פנסיוני מציעה מספר יתרונות. לימוד קורס יועץ ומשווק פנסיוני עבור סוכני ביטוח הוא צעד ראשון מצוין כשאתם בודקים האם קריירה כסוכן ביטוח פנסיוני היא אפשרות טובה עבורכם. כדי להגיע להחלטה כדאי קודם להבין מה עושים סוכני ביטוח, מה הם הסוגים השונים של סוכני הביטוח, ומה עליכם לעשות כדי להיות אחד כזה?

למידה

 

מה עושה סוכן ביטוח?

סוכן ביטוח הוא איש מכירות המוכר פוליסות ביטוח. הסוכנים אחראים לפיתוח אסטרטגיות לקידום סוגים שונים של ביטוחים, להערכת הצרכים של עסק או אדם פרטי ולהצעת תוכניות ביטוח העונות על הקריטריונים שלהם. רוב הסוכנים מתמחים בדרך כלל בסוג מסוים של ביטוח, כגון בריאות, רכוש, חיים, תאונות ועוד. בנוסף ישנם סוכני ביטוח אשר נותנים שירותי תכנון פיננסי ללקוחות המתכוננים לפרישה, כמו גם עשויים להקים תוכניות השקעה או פנסיה.

 

הסוגים השונים של סוכני ביטוח

ישנם שני סוגים שונים של סוכני ביטוח:

  •       סוכן ביטוח פנסיוני- סוכן ביטוח זה דואג לחסכונות הפנסיה על ידי קרנות גמל שונות.
  •       סוכן ביטוח אלמנטרי- סוכן ביטוח העוסק בביטוחים הקשורים לקניין, בריאות ותאונות, ביטוחי חו"ל וביטוח עסקי.

בנוסך לחלוקה זו ניתן להבדיל בין סוכני הביטוח השכירים והעצמאיים. סוכני ביטוח שכירים עובדים מטעם גופים פיננסים, חברות וסוכנויות ביטוח, בנקים ועוד. ואילו הסוכנים העצמאיים דואגים לבנייה וניהול תיק לקוחות באופן עצמאי. היתרון המשמעותי של לימודי קורס ביטוח בחיפה דרך מכללת אורין שפלטר הוא העובדה שכבר לאחר סיום הקורס תוכלו בקלות לצאת לדרך עצמאית.

אוניברסיטה

 

איך להפוך לסוכן ביטוח פנסיוני?

להלן הצעדים הבסיסיים שאתם חייבים לעבור כדי להיות סוכני ביטוח פנסיוני לא פחות ממצוינים:

  1.     לאחר שהחלטתם כי יועץ או משווק פנסיוני זה המקצוע שלכם, הצעד הראשון והחשוב שעליכם לעשות הוא להירשם לקורס פרונטלי או האינטרנטי של מכללת אורין שפלטר. במכללה אתם תלמדו ממיטב המרצים בתחום הפיננסי אשר יעבירו את חומרי הלימוד העדכניים ביותר, בעזרת שיטות לימוד מתקדמות וסימולציות שיכינו אתכם באופן הטוב ביותר להתמחות ולעבודה עצמה.
  2.     תוך כדי לימודי סוכן ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר דואגים שלא תבזבזו את הזמן לחינם. הלימודים הם מאוד מרוכזים ומדויקים, אשר מכינים אתכם באופן הטוב ביותר להצלחה בבחינות הנדרשות על ידי משרד האוצר והרשות לניירות ערך, כדי שהמכללה תמשיך לשמור על אחוזי מעבר מהגבוהים בארץ בבחינות של הרשויות הממשלתיות.
  3.     לאחר שתעברו בהצלחה את כל הבחינות הנדרשות תקבלו את הרישיון הנחשק לעסוק במקצוע. ברוב המקרים מומלץ לשלב בין שני הקורסים של סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, ולקבל רישיונות לעסוק בשני התחומים, מאחר ואין איסור על החזקת שני הרישיונות במקביל. בעזרת הליווי המקצועי של אורין שפלטר תהיו מוכנים ומצוידים בכל הידע והכלים הנדרשים, כך שתצאו לשוק העבודה ללא הפתעות.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?