האם זה פלילי לעבוד על חברת הביטוח ומה העונש על כך?

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שחולמים להתעשר ברגע מבלי להתאמץ. יש מי שבוחרים להגיע ליעד הנכסף תוך הליכה בדרך ישרה ויש מי שבוחרים ללכת בדרך ליסטים. במדריך הנוכחי נתמקד באלו שבוחרים לעבוד על חברות הביטוח במטרה לקבל את הפוליסה השמנה ולברוח עם הכסף. יצאנו לבדוק האם מדובר בהליך שנחשב לפלילי ואם כן, מה העונש שניתן לאלו שעושים זאת? הישארו אתנו ותבדקו איך אתם רוצים להגשים את חלום  העושר שלכם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר ששמענו על בעל חנות שבחר להצית את החנות שלו במכוון כדי לקבל כסף מהביטוח. אנחנו יודעים לומר לכם שמדובר בהצתה מכוונת מצידו בגלל שנערך לא מזמן משפט בנושא הזה והוא נמצא אשם. אם אתם תוהים איך גילו זאת, נספר לכם שמצלמות אבטחה שהיו בקרבת מקום תיעדו אותו מבעיר את המקום ובורח משם.

הדבר גרם לנו להבין שמדובר בעניין שמצריך פרסום. שכן, אנשים צריכים לדעת שזה לא כל כך פשוט לעבוד על חברת הביטוח והאמת היא, שכנראה שמדובר גם בעניין שלא משתלם. לכן, החלטנו לכתוב את המדריך כדי להוציא את האמת לאור ולאפשר לרבים להכיר בנושא.

 

ניסיתם לבצע הונאת ביטוח? כדאי שתדעו שאתם מסתכנים

נגלה לכם מיד מבלי להאריך במילים שהליך של הונאת ביטוח צפוי להביא אתכם לעבירה פלילית. כזו שתצריך מכם בירור מעמיק אחר עו"ד פלילי בירושלים שילווה אתכם בהליך המשפטי שלכם. שימו לב, אדם שנתפס בהונאה שכזו מסתכן בכתם ענק שיהיה על מצחו למשך שנים רבות, יש מי שאומרים אפילו שמדובר בכתם לכל החיים. שכן, יש הרבה מעבר לעבירה הפלילית שעשויה למרר לכם את החיים.

 

מה העונש שאתם צפויים לשלם על הונאה של חברת הביטוח?

אם ביצעתם הונאה ונתפסתם, תדעו שחברת הביטוח לא תניח לכם. היא תתבע מכם את כל הכסף שקיבלתם במרמה. אם לא די בכך, אתם צפויים להיתבע גם על הוצאות נוספות, כמו למשל:

  • הוצאות חקירה
  • הוצאות משפט
  • תשלום על עוגמת נפש ועוד

אם לא די בכך, אתם צפויים למצוא את עצמכם בקושי תמידי במציאה של חברת ביטוח שתסכים לבטח אתכם. שכן, סביר להניח שחברות הביטוח יתנערו מכם ולא ירצו לבטח אתכם בשום נושא שהוא.

 

נתפסתם בהונאה? כדאי שתמצאו עורך דין מומלץ

אם נתפסתם בהונאה כנגד חברת הביטוח, כדאי שתדעו שאתם צריכים לצאת בחיפוש אחר עורך דין מומלץ בירושלים והסביבה. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין שכזה, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולברר עם מכרים שלכם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות ההשלכות של הונאת חברת הביטוח שלכם. כעת, כשאתם יודעים שמדובר בהליך פלילי כדאי שתחשבו פעמיים לפני שתעשו זאת.

עו'ד פלילי

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?