האותיות הקטנות: דעו מה מגיע לכם מביטוח הנסיעות שסגרתם

מעטים מאתנו קוראים את האותיות הקטנות שמופיעות בפוליסות של ביטוח הנסיעות. זה הרי ידוע שאנו סומכים על חברת הביטוח בעיניים עצומות ומעדיפים להימנע מלחשוב על מקרה של פציעה. מדריך זה יציג בפניכם את הדרך הנוחה שתאפשר לגלות מה מגיע לכם מביטוח הנסיעות, מבלי שתקראו את החוברת הארוכה שהועברה לכתובת המייל שלכם. הישארו כאן ותהיו בטוחים שלא תפספסו דבר.

 

אפשרות ראשונה: תלחצו על CTRL + F

תכירו את אפשרות החיפוש המתקדמת שתאפשר לדעת מה מגיע לכם, מבלי לבזבז זמן רב בקריאת הפוליסה. נסביר שתצטרכו להיכנס למסמך הפוליסה שנשלח אליכם. לאחר מכן, לחצו על שני הכפתורים הללו בו זמנית (CTRL + F) וכתבו את הביטויים הבאים (כל אחד בנפרד) בחלונית שתיפתח בצד המסך:

  • כיסוי
  • הגבלות
  • השתתפות עצמית

אלו המושגים הבולטים שיאפשרו לכם לדעת מה מגיע לכם ומה לא נכלל בפוליסה. אתם צפויים לגלות שחיפוש שכזה יוביל לקבלת התמונה המלאה הדרושה לכם במינימום מאמץ.

פספורט קארד

אפשרות שנייה: צרו קשר עם נציג מטעם החברה

יש באפשרותכם ליצור קשר עם נציג מטעם חברת הביטוח. אפשרות זו מומלצת במיוחד עבור מי שמגדירים את עצמם כ"מאותגרים טכנולוגית" או אנשים שמסיבה כלשהי מעדיפים שלא להתנהל עם הפוליסה שהועברה דרך המחשב. כך שעליכם ליצור קשר עם נציג מטעם חברת פספורט קארד במידה ויש לכם פוליסה מטעמה. נדגיש שיש מגוון אפשרויות ליצירת קשר, לדוגמא:

  • שיחת טלפון עם נציג
  • התכתבות בוואצאפ
  • שליחת הודעה דרך האתר
  • התכתבות במייל

 

החשיבות בבחירת חברת ביטוח מומלצת

שוב שתדעו שישנה חשיבות גבוהה בבחירה של חברת ביטוח מומלצת ומוכרת. רגע לפני שנעבור לאפשרות השלישית, נציין שמוטלת עליכם האחריות לבצע רכישה של פוליסה מחברה שמספקת שירות איכותי בעת הצורך. שכן, אתם צריכים לקבל את השירות הטוב ביותר במידה ותמצאו את עצמכם במצב רפואי מורכב מעבר לים. חברת ביטוח שנחשבת לשם דבר בתחום, תעשה כל שביכולתה כדי לסייע לכם מרחוק ולהעביר את התשלומים שביצעתם עבור קבלת הטיפול.

 

אפשרות שלישית: תסתייעו בגורם חיצוני

הדרך האחרונה שתאפשר לכם להכיר מקרוב באותיות הקטנות היא תוך הסתייעות מצד גורמים חיצוניים. יש מי שיפנו להורה, בעוד אחרים יסתייעו בחבר שלמד משפטים. כדאי שתפנו עוד היום לאדם שאתם סומכים עליו בהקשר זה, אם מסיבה כלשהי האפשרויות שהוצגו לעיל אינן מתאימות לכם.

 

מילים אחרונות לסיום

אתם לא צריכים לשבור את הראש כדי להכיר בפוליסה שלכם מקרוב. מדריך זה הציג את 3 האפשרויות שיגלו את כל הפרטים הדרושים, כך שעליכם רק לבחור את האפשרות הנכונה ביותר עבורכם מבין אלו שהוצגו עד כה. נאחל שתגלו תוך זמן קצר את המידע הדרוש לכם, שתיסעו לשלום ושתחזרו ללא צורך בהפעלת הביטוח.

ביטוח נסיעות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים

אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?