ביטוח רכב מהבנק? יש חיה כזאת!

קניתם רכב חדש? ראשית תתחדשו, לאחר כל פרוצדורת הבחירה של הרכב הכי מתאים, תהליך הקנייה וכל מה שכלל בתוכו הגיע חלק חשוב לא פחות וזה ביצוע קניית הביטוח לרכב שלכם. ישנן כל כך הרבה חברות ביטוח המציעות לכם מגוון שונה של מחירים והצעות שונות. קשה לבחור באיזה חברת ביטוח לבחור כדי ליצור את הביטוח המתאים ביותר עבורנו ועבור הרכב שלנו? ישנם ביטוחים שאנו חייבים לבצע וישנם ביטוחים שאנו יכולים להוסיף כדי לכסות את עצמינו בזמן תאונה.

 

ביטוח רכב

ביטוח רכב הוא דבר חשוב מאד, כאשר אנו עולים על הכביש מגוון רחב מאד של תרחישים יכול לקרות לנו כמו תאונה, פגיעה בחפץ כמו עמוד, פגיעה בהולך רגל ועוד. תיקון של רכב יכול להיות עסק יקר מאד ולכן חשוב מאד שכאשר אנו קונים רכב חדש או משומש נבצע ביטוח על הרכב.

כמובן, שישנו ביטוח שאנו חייבים לבצע והוא ביטוח צד ג', ביטוח מסוג זה הוא ביטוח אשר מכסה את כל אותם הפגיעות ברכב השני או באדם שבו פגענו. פעמים רבות אנשים מבצעים תאונה עם אדם או רכב אחר ועלות התשלום על הנזק יכולה להיות גבוהה מאד. כאן הביטוח נכנס לתמונה ועוזר לנו לעמוד עם התשלום הגבוה שאנו צריכים לבצע.

ישנם כמה סוגים של ביטוחי רכב כמו, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף ועוד. אנו מכירים את חברות הביטוח השונות אשר מציאות לנו את הביטוח. אך כיום כבר ניתן לקבל גם הצעות שונות יותר עבור אותן ביטוחים גם מהבנקים השונים. כאשר אנו מדברים על ביטוחי רכב אנו מדברים על חברה אשר מספקת לנו את שירות התשלום נזקי תאונה ופגיעה כתוצאה מתאונה.

גם לתחום הזה הבנקים נכנסו וכיום גם הבנק שלכם יכול לספק לכם את ביטוח הרכב שלכם. לא עוד להתרוצץ בין חברות ביטוח שונות כדי לראות איזה חברת ביטוח היא הזולה ביותר כיום, אתם יכולים להתקשר לבנק שלכם ולברר לגבי ביטוח רכב של צד ג' וגם ביטוח מקיף לרכב שלכם.

 

ביטוח רכב מהבנק

כאשר אנו לוקחים ביטוח רכב מהבנק שלנו אנו חוסכים מגוון רחב מאד של בירוקרטיה ואנו שומרים על כל הפעולות שלנו דרך גוף אחד. במקרה הזה הוא הבנק שלנו שאחראי לנו גם על הכסף וגם על ביטוח הרכב שלנו. לעיתים במידה ואנו ניגשים לבנק שלנו עם בקשת ביטוח רכב הוא יכול להציע לנו גם הצעות טובות יותר משום שאנחנו לקוחות של אותו הבנק שמעוניינים בשירות נוסף.

 

לסיכום:

ביטוח רכב הוא דבר חשוב מאד ואף קריטי כדי לספק לכם חווית נהיגה רגועה וכדי להבטיח לכם סיכוי כספי בעת תאונת דרכים. ללא ביטוח אתם יכולים למצוא את עצמכם צריכים לשלם הרבה מאד כסף. לכן, ביטוח רכב מהבנק יכול להוות לכם פתרון יעיל.

רכב משפחתי

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?