ביטוח למצבר – האם קיים דבר כזה

המצבר הוא אחד החלקים הכי חשובים שיש לנו ברכב. במבט ראשון הרכיב הזה אמנם נראה קצת פרימיטיבי, בסך הכל סוג של סוללה, אולם כל מי שמבין יודע שבלי המצבר הרכב שלכם פשוט לא יוכל לנסוע. למרבה הצער, תקלות במצבר הן לא דבר נדיר, מה שמוביל לא מעט נהגים לשאול את עצמם האם קיים ביטוח למצבר. אנחנו כאן כדי לתת לכם תשובה לשאלה הזו.

 

ביטוח למצבר

הסיבה שאנחנו מחפשים ביטוח למצבר היא שמדובר על רכיב פגיע יחסית. אז לפני שניתן לכם תשובה לשאלה שבה פתחנו, חשוב להבין שאם תקנו מצבר איכותי כמו מצבר בוש במבצע סביר להניח שכמות התקלות שיש במצבר שלכם תהיה נמוכה יותר. כמובן, אי אפשר למנוע את התקלות הללו באופן הרמטי, אולם מצבר איכותי זו אחת הדרכים הכי טובות שלכם להוריד את המספר שלהן.

ביטוח למצבר

ביטוח על רכיבים שונים ברכב

ביחס לשאלת הביטוח יש לחלק אותה לשני מרכיבים. במידה והמצבר שלכם נהרס במהלך נסיעה מה שלא מאפשר לכם להניע את הרכב ולהמשיך לנסוע, ישנם ביטוחים שמתחייבים להגיע למקום שבו אתם נמצאים על מנת לתקן את המצבר. ביטוח על גניבה של מצבר הוא דבר נדיר יותר אולם לא מדובר על סיטואציה רווחת. בכל מקרה כדאי לברר מול חברות הביטוח את הפרטים המדויקים.

 

תקלה במצבר

תקלות במצבר יכולות לנבוע מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא פריקה מוחלטת של המצבר שמותירה אותו ללא אנרגיה. במקרים רבים הדרך להתמודד עם התקלה הזו היא פשוט לחבר את המצבר לרכב אחר ולהדליק אותו באמצעות הרכב המונע, אולם יש מקרים שבהם זה לא יעזור. במצברים פשוטים ניתן להוסיף מים על מנת לשחזר את פעולת המצבר.

כמובן, יש מקרים שבהם אין מנוס מהחלפה של מצבר, ואם אתם נמצאים במצב כזה חשוב לבצע את ההחלפה בצורה מקצועית. המחיר של החלפת מצבר הוא כמה מאות שקלים, הכל תלוי בסוג המצבר שאותו אתם מתקינים ברכב. אם המחיר של ההתקנה יקר מידי עבורכם, תוכלו להתקין ברכב שלכם מצבר משומש במצב טוב, שיוכל להחזיק אצלכם לא מעט זמן.

 

איך אפשר לשמור על המצבר לאורך זמן

הדרך הנכונה לשמור על המצבר לאורך זמן היא לא להפעיל את המערכות ברכב שעובדות על המצבר כאשר המנוע כבוי. ההנחיה הזו לא מדברת על מקרי חירום שבהם אתם מוכרחים להשאיר את התאורה של הרכב דולקת, אלא על זמני שגרה שבה המנוע שלכם יכול להיות דלוק.

 

לסיכום

ביטוח על מצבר נכלל לעיתים בביטוח גרירה, כאשר במקרה שבו המצבר שלכם לא עובד חברת הביטוח תשלח ניידת עם מצבר חילופי. הדרך הנכונה למנוע תקלות במצבר היא פשוט להחזיק אצלכם ברכב מצבר איכותי. בנוסף, נסו לא להגיע למצב שבו מערכות ברכב פועלות כאשר המנוע כבוי.

איך אפשר לשמור על המצבר לאורך זמן

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מהו ביטוח תכולת דירה ולמה זה חשוב?

הבית שלנו הוא המקום שאנחנו מרגישים בו הכי בנוח. המקום בו אנו ישנים, אוכלים ויכולים לחוות רגעים יפים עם החברים שלנו והמשפחה שלנו. אנחנו יכולים

אילו טיפולים מכסה ביטוח רכב?

האם תהיתם פעם מה בדיוק מכסה ביטוח הרכב שלכם? האם כאשר קורה מקרה של נזק או תאונה אתם בטוחים שכל הוצאות הטיפול והתיקון מכוסות? לצערנו,

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?