באילו מקרים ניתן להגיש תביעות ייצוגיות נגד חברות ביטוח?

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים שבהם לקוחות בוחרים לתבוע בתביעה ייצוגית חברות גדולות. הדבר הוביל אותנו לכתוב סדרה של מדריכים שעוסקים במקרים שבהם ניתן להגיש תביעות ייצוגיות נגד חברות שונות. זהו המדריך הראשון בסדרה זו ובחרנו להתמקד בתביעות כנגד חברות ביטוח. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי ולדעת באילו מקרים תוכלו להגיש תביעות ייצוגיות מול חברות מסוג זה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו שלא לכתוב את המדריך הנוכחי באופן עצמאי. לכן, פנינו אל אזרחים שתבעו בעבר את חברת הביטוח שלהם מסיבות שונות. אתם וודאי תוהים איך הגענו אל האנשים הללו. ובכן, נציין בפניכם שערכנו סקר מקיף ברחבי הרשת לפני שהתחלנו לכתוב את המדריך. הסקר המדובר אפשר לנו להגיע אל מגוון אנשים שתבעו בעבר את חברות הביטוח, כך שיש לנו לא מעט מידע בנושא שמגיע מגורמים אמינים.

 

תביעות ייצוגיות – מתי בכלל אפשר להגיש אותן

חשוב שתדעו כמה פרטים על התביעות הייצוגיות רגע לפני שנתמקד בתביעות כאלו כנגד חברות הביטוח. תביעה מסוג זה היא לא תביעה פרטית רגילה. כך שבעצם אתם צריכים להיות מודעים לכך. בתביעה זו אתם תצטרכו לפנות אך ורק אל עורכי דין תביעות ייצוגיות. שכן, הם מכירים את התחום באופן הטוב ביותר. בנוסף לכך, עליכם לדעת שתביעה מסוג זה עוסקת בפגיעה של אחת מהגורמים הבאים:

  • אחת מרשויות השלטון
  • תאגיד

כאשר מאחורי התביעה הזו עומדים מספר רב של נפגעים ולא אדם אחד בודד. כעת, כשאתם יודעים את הפרטים הללו, אפשר להמשיך עם פירוט אודות מדריך לתביעה ייצוגית כנגד חברות הביטוח.

 

באילו מקרים ניתן להגיש תביעות ייצוגיות נגד חברות הביטוח?

מהבירור שערכנו בנושא, גילינו שאפשר לתבוע את חברות הביטוח כאשר הן פועלות באופן שמנוגד לחוק כלפי המבוטחים שלהם. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הציגו בפנינו את רשימת המצבים שבעקבותיהם הם תבעו את חברת הביטוח:

  • גבייה של דמי ניהול שלא כדין
  • פוליסת ביטוח שלא מסכימה לפצות את מבוטחיה למרות שהם מכוסים על ידה

 

אתם חושבים שיש לכם עילה לתביעה?

אם שמעתם על קבוצת אנשים שמרגישה בדיוק כמוכם ואתם יודעים שחברת הביטוח פעלה בניגוד לחוק כלפי כולכם, עליכם להתאגד יחד ולפנות אל עורך דין תביעות ייצוגיות כדי שזה יסייע לכם בהגשת תביעה ייצוגית כלפי החברה המדוברת. אל תשבו בחיבוק ידיים ותבכו על מר גורלכם. עורך הדין יסייע לכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם כחוק.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך הנוכחי מסתיים, חשוב לנו לומר תודה לכל הגורמים שלקחו חלק בכתיבת המדריך. הסיוע שלכם והמידע שמסרתם לנו יעזור כעת לאחרים לדעת מהם המקרים שבהם הם יכולים להגיש תביעות ייצוגיות נגד חברות ביטוח. שיהיה בהצלחה!

מאזניים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?