אילו דגשים קיימים בחוק לגבי הקמת רשת צל בגינה

מגפת הקורונה דחפה לא מעט אנשים לחפש להם מקום מגורים חדש. אנשים הבינו שבמקום בית צפוף במגדל בעיר – הם מעדיפים לגור במרחבים הפתוחים של היישובים, המושבים והקיבוצים. גם מי שכבר גר מחוץ לעיר, הבין שהוא יכול (ואולי גם צריך) להשקיע יותר בטיפוח הבית והחצר שלו.

אחת הדרכים הכי בסיסיות לשדרוג החצר היא דאגה לפתרון הצללה. כך אתם יכולים להנות מהחצר בכל מזג אוויר, לארח חברים או משפחה ועוד. אבל אילו דגשים קיימים בחוק לגבי הקמת רשת צל בגינה? את התשובה לשאלה הזו, יחד עם כל מה שצריך לדעת על רשת צל לגינה תוכלו למצוא ממש כאן.

 

הקמת רשת צל בגינה לפי החוק

את הרפורמה שנעסוק בה בתחום התכנון והבינוי אמנם מכנים "חוק הפרגולות", אך האמת היא שהרפורמה הזו נוגעת למגוון רחב הרבה יותר של מבנים.

על פי תיקון 101 לחוק התכנון והבניה, המכונה גם "חוק הפרגולות" או "רפורמת המרפסות", ניתן לתלות רשת צל בגינה עם פטור מלא מדיווח לרשויות – בתנאים מסוימים. התנאים שהחוק מציב לקבלת הפטור הם:

  1. המפתח בין העמודים לא יעלה על 5 מטרים.
  2. משקל רשת הצל לא יחרוג מ- 3.5 ק"ג למטר מרובע.
  3. הרשת לא תתלה מגובה של יותר מ- 3 מטרים.

כל עוד אתם עומדים בשלושת התנאים הפשוטים הללו – אתם יכולים לתלות רשת צל ללא צורך בדיווח או קבלת אישור לכך מהרשות המקומית.

 

איך בוחרים רשת צל לגינה

רשת צל לגינה חייבת, ובכן, לעשות הרבה צל. כדי לבחור את רשת הצל שהכי טובה לכם – שימו לב למספר פרמטרים. קודם כל, שימו לב למידת סינון קרינת ה-UV שהרשת מספקת. בנוסף, שימו לב שיש לרשת מסגרת תמיכה. דבר אחר שכדאי לחשוב עליו כשבוחרים רשת צל לגינה הוא מידת העמידות של הרשת לתנאי מזג אוויר שונים (גשם, רוח, חשיפה ממושכת לקרינת השמש ועוד).

 

איפה קונים רשת צל לגינה

רשת צל לגינה קונים אך ורק מחנות מקצועית. רשת צל במחיר נמוך היא ככל הנראה רשת צל לא איכותית, שלא תחזיק מעמד עבורכם זמן רב. בנוסף, רשת צל חייבת להיות יציבה. לכן, אתם חייביפ לקנות את רשת הצל שלכם מבית עסק שמשווק אך ורק רשתות צל יציבות, ואף מספק שירותי התקנה אמינים.

 

סיכום

לסיכום, החוק מאוד מאפשר לאזרחים להתקין רשתות צל בגינות שלהם. זאת מתוך הבנה שרשת צל היא מוצר אמין, נפוץ ומבוקש. קנו את רשת הצל שלכם אך ורק ממקום אמין שניתן לסמוך עליו. גם את ההתקנה בצעו אך ורק על ידי בעל מקצוע.

אנחנו ממליצים לכם להצטרף לישראלים רבים, ולקנות רשת צל לגינה שלכם. רשת צל לגינה תאפשר לכם להשתמש הרבה יותר בגינה שלכם, מבחינת הזמנים ומבחינת השימושים.

איש משפט

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
באילו מצבים תזדקקו לנוטריון?

חתימה של נוטריון באה להבטיח מעמד של וודאות ומהימנות לכל מסמך המונח לפתחו. הנוטריון בא לתת גושפנקא מקצועית בדבר אמיתות המסמך וכן הדרישות והתנאים לקיומו

עשיתם תאונה? דעו את זכויותיכם!

מעטים הם האנשים שמכירים בזכויות שמגיעות להם לאחר תאונה. שכן, אין מדובר במידע שמועבר במסגרות הלימודיות השונות. חוסר הידע בנושא הוביל אותנו להעלות את המאמר

משרד עורך דין חדיד - הלד
עו"ד תביעות ביטוח - משרד עורך דין חדיד - הלד

משרד עו"ד  חדיד – הלד מתעסק בדיני תביעת ביטוח או נזיקין ומייצג בהצלחה רבה מאות עובדים ומעסיקים עד למיצוי זכויותיהם. פנו אלינו עוד היום כדי להבטיח טיפול מהיר ויעיל בתביעה שלכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?